Se Geralt knogfajtas i The Witcher 2

Robot
Se Geralt knogfajtas i The Witcher 2

Slagsmål och två andra minispel i den senaste filmen – se den exklusivt hos FZ.

#the-witcher, #the-witcher-2-assassins-of-kings


Medlem
Se Geralt knogfajtas i The Witcher 2

Ehm. Var är videon?...

Redaktör

Ser du den inte? Testa ctrl+F5.


signatur
Medlem

Verkar som att den kom upp bara någon minut efter att jag skrev inlägget ^^

Annars såg det väl helt okej ut, kanske inte något som jag kommer roa mig så väldans mycket med men det är trevligt att funktionen finns med ändå.

Inaktiv

det är alltid toppen när ett spel har minispel o annat som extra bonus till "huvud" spelet men jag förstår inte varför CD Project släpper pre-beta videor av deras spel? för ljudet, läppsynkningen o animationerna i pre-beta videon var inte jättebra. CDP skrämmer ju kanske bort potentiella köpare jag har iaf förbokat TW2, eftersom the witcher var jäkla fantastisk...

Moderator | Testpilot

Har inte hängt med vad detta följer för story, eftersom ettan knyter visst till böckerna ska det bli intresant att se vad som händer i detta.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Armbrytningen var ingen höjdare, sedan var animationerna i bakgrunden på repeat, men det var skönt att där inte var någon glitch som det är ibland.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Oj vad... dåligt rent ut sagt allt såg ut att vara. Trist.


signatur

Jag glömmer aldrig ett ansikte men i ditt fall är jag villig att göra ett undantag.

Inaktiv
Skrivet av mini-mus:

Oj vad... dåligt rent ut sagt allt såg ut att vara. Trist.

glöm inte bort att det är pre-beta... spelet kan omöjligt se ut så där då det blir färdigt, eftersom jag har sett bättre TW2 videos samt TW1 ser bättre ut än det där o det kom ut för typ tre år sedan av samma utvecklare o en äldre sämre spelmotor...

"you were almost a Geralt sandwich"


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Inaktiv
Skrivet av uberpwnage2.0:

Har inte hängt med vad detta följer för story, eftersom ettan knyter visst till böckerna ska det bli intresant att se vad som händer i detta.

här tänkte jag komma o leka att jag vet svaret, men vid närmare eftertanke så är jag inte lika säker längre. kan dra till med det jag vet. i witcher universum finns det människor, alver o dvärgar. vilka slåss sinsemellan. o i witcher 2 så handlar det tydligen mer exakt om nån sorts mörda-så-många-människokungar-vi-alver-bara-kan-för-vi-är-ett-förtryckt-folk-o-vi-kräver-hämnd-på-människosläktet... o andas igen rätta mig vid fel.

Medlem

Hoppas innerligt att de gör en port till 360n.

Medlem
Skrivet av kaem79:
Skrivet av mini-mus:

Oj vad... dåligt rent ut sagt allt såg ut att vara. Trist.

glöm inte bort att det är pre-beta... spelet kan omöjligt se ut så där då det blir färdigt, eftersom jag har sett bättre TW2 videos samt TW1 ser bättre ut än det där o det kom ut för typ tre år sedan av samma utvecklare o en äldre sämre spelmotor...

Får verkligen hoppas det. Blev ärligt talat besviken när jag såg det. Har rätt höga förhoppningar kring detta spel - trots det faktum att jag inte är imponerad av det första. Snarare tvärtom.


signatur

Jag glömmer aldrig ett ansikte men i ditt fall är jag villig att göra ett undantag.

1
Skriv svar