Guild Wars 2 på GDC'11

Medlem
Guild Wars 2 på GDC'11

Jag vill bara sprida ordet, som @Keasar så vackert har informerat oss; att man kan se Guild Wars 2 i rörelse från GDC i år. I samma veva släpptes också en ny klass, Thief. Forumtråden har ni här.

Jag vet inte riktigt vad som hände, men för tre-fyra veckor sen så blev jag superhypad av Guild Wars 2, över en natt i princip. Jag spelade det första spelet i några veckor innan jag tröttnade, men det var å andra sidan i en period där jag bara gav FPS-spel en ärlig chans. Guild Wars 2 ser ut att skilja sig mot de andra, till det bättre. Jag får uppfattningen om att det kommer att handla om mindre "grind", och mer story, vilket alltid är trevligt. Men vi får se hur det egentligen är i början på nästa år, eller förhoppningsvis mot julen.

Tills dess så får vi snällt vänta på mer information från killarna och tjejerna på ArenaNet.

#blogg

Guild Wars 2 på GDC'11

Om det är mer storybaserat finns det mer intresse hos mig, jag är inte klar med GW1 än, + de tre expansionerna; det lockar inte att dra på sig ländkläderna och bege sig ut i markerna.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Det verkar som att dom har sköna lösningar på alla vanliga MMO-"problem". Men det är svårt att säga, utan att testa spelet själv. Bara faktumet att det inte har någon månadskostnad är lockande.

Medlem

Själv har man varit hypa i lite mer än ett halvår vilket gjorde att det vart en väldans trevlig överraskning att thief visades upp nu under GDC då jag trodde det skulle visas på PAX istället

Det som ligger mig under mest intresse i nuläget är dock förvånansvärt PvP trots att jag aldrig varit en PvP spelare ^^

Medlem

PvP delen verkar bli riktigt bra den också. Jag är inte heller ett PvP-fan, men med deras fokus på aktiv strid, så blir man väldigt nyfiken.

1
Skriv svar