2011, here I come #10

Redaktör
Ponny
2011, here I come #10

The Witcher 2: Assassin's of Kings
Jag tror att BioWare blir omsprungna i år. Det känns episkt – och på tiden – att de skäggigaste rollspelens mästare får rejäl konkurrens. Jag har haft turen att se och spela Witcher 2 vid flera tillfällen och ingenting, verkligen ingenting, talar emot dem. Det icke-linjära tas upp på ett sådan nivå att jag häpnar, det visuella får tiden att stanna och de nya realtidsstriderna tycks bli vansinnigt flådiga. Så, Dragon Age II och Mass Effect 3 får ursäkta, 2011 års bästa rollspel heter Witcher 2.

[ia=25220; large]

Och med 10 spel presenterade har jag bara spel kvar att dryfta kring innan jag har mina 11 favoriter för 2011 klara. Och det är inte vilket som helst.

#blogg


signatur

En Bamseponny av folket

2011, here I come #10

The Witcher 2 kommer bli en kandidat till "vad ska jag köpa istl för mat denna fattiga student dag".


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Redaktör
Ponny

Köper du en sån där fräsig samlarutgåva kanske det ingår en polsk råbiff? Win-win, i så fall.


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Jag sitter med the witcher enhanced edition här och funderar lite över vad som är så fantastiskt. Nåväl jag är ju bara en dum unge, det är nog inte meningen att jag ska förstå

1
Skriv svar