Andra filmen på Dragon Age II: The Exiled Prince

Robot
Andra filmen på Dragon Age II: The Exiled Prince

Huvudspelet har inte hunnit släppas, men redan nu har vi andra filmen på Dragon Age II:s första stora DLC-paket.

#dragon-age-ii


Medlem
Andra filmen på Dragon Age II: The Exiled Prince

Riktigt tråkigt att man bestämde sig för ett köp först efter slutdatumet för Signature Edition.

*Är det bara jag som tänker på Gerard Butler i Law Abiding Citizen i början?

Medlem

Vadå signature edition?

Inaktiv

åtta dagar kvar till release! Det blir till att köpa några flak med cola och sätta en hink bredvid datorn så man slipper lämna rummet när man behöver slå en drill. Här skall spelas skäggigt rpg!

Medlem

Gah, dryga veckan kvar till släpp... Hur sjutton ska man hinna med tentor när Dragon age 2 släpps!?

Min signature edition har förövrigt varit beställd sen slutet av oktober, ska bli skönt när väntan är över


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Moderator | Testpilot
Skrivet av landahl:

Vadå signature edition?

Beställde man spelet innan 11 Januari får man massa extra grejjer över ett förbokningserbjudande (detta gäller webhallen)

- Extra karaktär och uppdrag
- Spelets soundtrack
- 3 Exklusiva vapen och en exklusiv sköld

Förbokar man spelet nu får man också diverse items som hjälper dig, dessa erhålls man OCKSÅ om man beställde Signature edition.

Får också en annorlunda kartong också. Själv beställde jag spelet 25 juni då jag fyllde 18 rofl.

http://thegamefanatics.com/wp-content/uploads/2011/01/dragona...


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Jag spelade mp demot av crysis 2 med max inställningar i 1920/1200 och tom dragon age 2 i max inställningar ser bättre ut än crysis 2.... Någon som håller med?

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av landahl:

Vadå signature edition?

Beställde man spelet innan 11 Januari får man massa extra grejjer över ett förbokningserbjudande (detta gäller webhallen)

Det gällde hos engelska game också, dem var säkerligen mycket billigare också, webhallen brukar vara dyra


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Moderator | Testpilot
Skrivet av landahl:

Jag spelade mp demot av crysis 2 med max inställningar i 1920/1200 och tom dragon age 2 i max inställningar ser bättre ut än crysis 2.... Någon som håller med?

Nop.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Moderator | Testpilot
Skrivet av V1per:
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av landahl:

Vadå signature edition?

Beställde man spelet innan 11 Januari får man massa extra grejjer över ett förbokningserbjudande (detta gäller webhallen)

Det gällde hos engelska game också, dem var säkerligen mycket billigare också, webhallen brukar vara dyra

Jo det gör det säkert, men webhallen är bra också. Brukar få spel 2-4 dagar före release.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Verkar vara en tunnare version av första Dragon Age. Ge mig Mass Effect 3 istället!

Pass på detta!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Skrivet av landahl:

Jag spelade mp demot av crysis 2 med max inställningar i 1920/1200 och tom dragon age 2 i max inställningar ser bättre ut än crysis 2.... Någon som håller med?

Jo jag håller med. Men det är väl ingen större bedrift precis? Crysis suger


signatur
Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av V1per:
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av landahl:

Vadå signature edition?

Beställde man spelet innan 11 Januari får man massa extra grejjer över ett förbokningserbjudande (detta gäller webhallen)

Det gällde hos engelska game också, dem var säkerligen mycket billigare också, webhallen brukar vara dyra

Jo det gör det säkert, men webhallen är bra också. Brukar få spel 2-4 dagar före release.

Vad kostade det hos dem?

Tycker allt att game är snabba med sina släpp också


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Kommer vara riktigt jävla jobbigt att studera till 4 tentor under nästkommande vecka... satan i helvetet brallan med ost.

Inaktiv
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av landahl:

Jag spelade mp demot av crysis 2 med max inställningar i 1920/1200 och tom dragon age 2 i max inställningar ser bättre ut än crysis 2.... Någon som håller med?

Jo jag håller med. Men det är väl ingen större bedrift precis? Crysis suger

o jag. sen när crysis 2 floppar pga att det är konsolifierat som bara den så skyller crytek/ea ist på att spelet floppat för att det är pga att folk har tankat den. vilka losers alltså...

1
Skriv svar