Filmexplosion från Mount & Blade: With Fire & Sword

Robot
Filmexplosion från Mount & Blade: With Fire & Sword

Senaste Mount & Blade-uppföljaren hämtar inspiration från nobelprisvinnaren Henry Sienkiewicz.

#taleworlds-entertainment, #mount-blade, #mount-blade-warband


Medlem
Filmexplosion från Mount & Blade: With Fire & Sword

Såg ju mest ut som en mod är jag rädd. Men det är ju fantastiskt gameplay i dessa spel, frågan är om de kan motivera köparna att betala för något som moddarna i princip har skapat. De måste ha något spännande Ess i rockärmen

Medlem

Liknar väldigt mycket det som modules redan kan ge spelarna

Verkar absolut intressant! Rejält förbättrad grafik

Medlem
Skrivet av SaturdaySavage:

Verkar absolut intressant! Rejält förbättrad grafik

Om detta var rejält förbättrad grafik vill jag inte ens veta hur de tidigare spelen i serien ser ut

Medlem

Detta verkar onekligen intressant, ska bli kul att se hur det blir


signatur

Rädda skogen ät en bäver

Medlem

Japp, ser väldigt mycket ut som det kunde varit ett mod.
Hoppas dom lägger till något speciellt som man skulle köpa spelet för.
Btw, om någon tycker om Vikingar rekommenderar jag denna mod: http://forums.taleworlds.com/index.php/board,202.0.html
Är själv med i klanen som gjort modden, är riktigt roligt. Modden har varit ute i en och en halv månad ungefär.
Modden är fokuserad på melee combat, jämfört med Native som blivit medieval counter-strike med archer spam. Så vi har fixat det med class limitor, så mycket mindre archers och cavalry.
Det finns några buggar här och där men är defenitivt spelbart.


signatur

Wai

Medlem

Coolt man kan lira sverige.. Gillar även att man kan göra sina trupper som man vill/ ändra städer etc...

Kommer nog bli riktigt bra...

Oavsett är det ett givet köp för mig

Medlem

kommer definitivt köpa detta, klart jag ska sponsra turkarna!

kul att dem hittat någon som kan någorlunda bra engelska till video snuttarna denna gång haha

Medlem

Allt som finns i With Fire & Sword kan man få via Modules men oftast är det svårt att hitta en perfekt kombination.
De bättre modulesen jag vet är:
Prophesy of Pendor
Floris Expanded Mod Pack
Custom Commander
Sword of Damocles

Visserligen kan man få bättre modules med With Fire & Sword men jag känner att det nästan inte är värt att köpa det

Inaktiv
Skrivet av DeathRow:
Skrivet av SaturdaySavage:

Verkar absolut intressant! Rejält förbättrad grafik

Om detta var rejält förbättrad grafik vill jag inte ens veta hur de tidigare spelen i serien ser ut

De är inte vackra, men fy fan vad de är bra. Men jag skulle säga att det rent grafiskt inte är så jättestor skillnad, det är inte snyggare, däremot verkar det vara mycket större.


signatur

"I like deadlines. I like looking at them as they pass by."

Medlem

01:29 på den andra videon.

JAA! Line battle! Någonting man saknat, man vill lite att det ska vara som ett " Empire:Total War" med grupperingarna så det inte bara blir en stor klump av allt.

Medlem

GqchatarN: Det finns en mod till Warband som heter Mount & Musket som är väldigt populärt, dom har linebattles lite då och då och sen finns det regiment också.


signatur

Wai

Medlem

Bör kunna bli en del balanseringsproblem när man börjar blanda in skjutvapen bland redan befintliga bågar, svärd och pikar? Svårt att se vad detta kan tillföra till Mount & Blade som inte Warband redan gör. Hoppas dock att fokus fortfarande ligger på singelplayer, vilket alltid varit seriens styrka.

Inaktiv

grymt, detta blir ett givet köp...

Medlem

Jag hoppas de lyckas behålla känslan från de tidigare spelen. En starkare handling och möjligheten att skräddarsy sina trupper låter mycket positivt. Att det dessutom finns med bevingade husarer är ett stort plus.

Medlem
Skrivet av Godnoken:

GqchatarN: Det finns en mod till Warband som heter Mount & Musket som är väldigt populärt, dom har linebattles lite då och då och sen finns det regiment också.

Men inte i SP
Men nu verkar det ju bli ändring på det!

1
Skriv svar