De femtio populäraste spelkaraktärerna

Medlem

Tanya, Red Alert

Medlem

Fattar inte varför alla vill ha med Shepard. Han kanske har gjort badass saker, men han är ju en av de mest generiska karaktärerna någonsin.

Medlem
Inaktiv

Ingen av dem... tyckte alla var stela och tråkiga


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

Manny Calavera

Medlem
Skrivet av B-strm:

Fattar inte varför alla vill ha med Shepard. Han kanske har gjort badass saker, men han är ju en av de mest generiska karaktärerna någonsin.

Håller med där, i masseffect finns det många karaktärer som är mer intrssanta än Shepard
T.ex. Legion, Wrex eller Garrus .

Annars är listan inte helt hundra när karaktärer som JCDenton(deus ex),HK47(kotor) ochTommy vercetti(gta vicecity) får lämna plats för en massa töntiga pokémonfigurer


signatur

jag inte hittat på något vettigt att skriva här än

Medlem
Skrivet av bionicman:
Skrivet av B-strm:

Fattar inte varför alla vill ha med Shepard. Han kanske har gjort badass saker, men han är ju en av de mest generiska karaktärerna någonsin.

Håller med där, i masseffect finns det många karaktärer som är mer intrssanta än Shepard
T.ex. Legion, Wrex eller Garrus.

Om man inte spelar female renegade Shepard, hon har så grymt mycket mer karaktär än hennes manlige motsvarighet.

Medlem

Asdålig lista. Den var ju votad så det förklarar allt.

Medlem

lite kul att karaktären som leder har man egenltigen aldrig sett i ett spel =P

Medlem

vartfan är isaac clarke???

Medlem
Skrivet av Avtr:
Skrivet av bionicman:
Skrivet av B-strm:

Fattar inte varför alla vill ha med Shepard. Han kanske har gjort badass saker, men han är ju en av de mest generiska karaktärerna någonsin.

Håller med där, i masseffect finns det många karaktärer som är mer intrssanta än Shepard
T.ex. Legion, Wrex eller Garrus.

Om man inte spelar female renegade Shepard, hon har så grymt mycket mer karaktär än hennes manlige motsvarighet.

tack för tipset blir till å testa när man får tid, lite lesbiskt aliensex har väl ingen dött av


signatur

jag inte hittat på något vettigt att skriva här än

Medlem

Det här va svårt, men efter att ha tagit en funderare så lägger jag min röst på Princess Peach. Hon lever inte de där pryda prinsess-livet som alla småflickor drömmer om. Hon blir kidnappad allt för ofta, och gud vet vad hon blir utsatt för i fångenskap... Det bästa hon kan hitta till drömprins är en fet rörmockare och dom enda som är villig att betjäna henne är värdelösa svampar som inte vet vad säkerhet är och hur man skyddar sin prinsessa från att bli kidnappad. Det är ett mirakel att hon stått ut med sitt liv i över 26år utan att ha tagit livet av sig.

Medlem

Säger bara my life for AIUR
Zeratul rulezzz

123
Skriv svar