Infamous 2 knäcker sin föregångare

Robot
Infamous 2 knäcker sin föregångare

Uppföljaren låter dig designa dina egna Infamous 2-uppdrag.

#infamous, #infamous-2


Inaktiv
Infamous 2 knäcker sin föregångare

Bryr mig inte riktigt om mängden, jag vill att uppdragen inte ska vara så repetitiva som de var i ettan.

Medlem

Ser riktigt bra och roligt ut! Tyckte ettan var helt ok, men det här verkar mycket bättre faktiskt?


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

wow,blev sjukt hypad nu!!!

Ja, det gör den.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Hoppas att de har ett betyg system som Little Big Planet har för annars kommer det bli väldigt svårt att hitta något roligt uppdrag om det bara är en massa skit överallt

Medlem

Jag är ute efter storyn i spelet om man är god eller ont för om dom bygger på 1an på ett bra sätt så kommer d här bli super! Kommer nog inte ha tid med extra uppdragen för varför ska jag köra dom när d är historien som e det coola! Men helt klart bra(egna uppdrag) är det för dom som inte köper så mycket spel.

Medlem

Grym funktion, hoppas man kan ladda ner andras uppdrag vilket slutet av trailern hintade lite om, wink wink


signatur

Game long and prosper

1
Skriv svar