Brink levererar explosionerna

Robot
Brink levererar explosionerna

Längtar du efter en saftig multiplayer-shooter med co-op? Dags att tagga till!

#splash-damage, #brink, #bethesda-softworks


Medlem
Brink levererar explosionerna

Kommer bli nice!

Medlem

Det här längtar jag kraftigt efter, gillar den snygga stilen dom valt.


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Svårt att förutse var det här spelet kommer hamna, det känns ganska banalt samtidigt kan det bli perfekt bara det känns bra när man kör det, rätt adrenalin kickar så är det en vinnare.
Att det känns så fattigt kanske till och med vara en fördel för det antyder ju att det som finns är så bra att det andra inte behövs.

Medlem

Bara det inte blir för konsolskadat så. Det ser ju riktigt jävla roligt ut!

Jag behöver inte veta med hjälp av text mitt i skärmen om jag dödat någon dock!
Sen såg inte den där stora jävla snabbmenyn så praktisk ut..


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

såsig fps i eldstriderna, tror jag passar denna ...

Medlem

VÀ dom siktar dÅligt på konsoll -.- får alvarligt ont i ögonen. Nu kanske den som spela var dålig men aim var de inte. Ge oss spelet nuuuu

Medlem

Är det någon som vet någonting om hur SP blir i spelet? Tycker det ser ganska skoj ut och älskar att få "customiza" (ber om ursäkt för språkslakten) vapen men då jag aldrig spelar MP så hoppas jag på någon sorts SP-kampanj...


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

1
Skriv svar