Black Ops är det mest sålda PS3-spelet någonsin

Robot
Black Ops är det mest sålda PS3-spelet någonsin
Medlem
Black Ops är det mest sålda PS3-spelet någonsin

Fattar inte hur ett sånt jävla värdelöst spel kan sälja så mycket. Hjärntvätt O_O

Medlem

nästa cod som kmr säljer väl ännu mera....men ajg börjar bli riktigt trött på cod nu...snälla kom meed något nytt, nåt man inte set inom spel världen...vad som helst men inte cod..


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Ja vet att börjar bli lite tjatigt men Battlfield 3 kommer skaka om COD. Frågan är om Cod reser sig igen?

Medlem

BF3 kommer vara för komplicerat för de feta amerikanska ungdomarna, där kommer alltid en spray and pray-shooter som CoD alltid vara störst.

Medlem

Jag är förvånad, hur kan detta skräpspel sälja så bra?

Medlem

Seriöst, vill ni ha bröd till whinet?

CoD är generellt sätt illa omtyckt bland de som inte spelar det... vi vet! Sluta whina.

Medlem

BF3 för avancerat? Dom har ju dummat ner skiten till samma nivå som Call of Duty.
Äh, tackar vetjag spel som Red Orchestra 2.


signatur

Have a good time!

Medlem

Grafiken förstörde hela upplevelsen i spelet tycker :/


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

@Brain
...Dummat ner det till Call of Duty? För att de har aim-down sikte eller? xD


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

Det är väl inte så svårt att lyckas med det med tanke på att PS3an inte har några spel.

Medlem

Fortsätt gråta, hatare. Siffrorna har talat.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem
Skrivet av StrongBad:

Fortsätt gråta, hatare. Siffrorna har talat.

+1

Ett bra spel säljer logiskt nog väl, sen att det inte tilltalar minoriteten så är det plötsligt fel.


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem

mm men hur många var det inte som sålde tillbaka skiten till typ GAME som jag gjorde och alla mina polare har gjort.

Inaktiv

Battlefield kommer inte nå dessa siffror. Sen nu kommer alla PC-whiners som vanligt. Konsol = bättre, säljer bättre, bättre grafik och mindre problem!

Medlem
Skrivet av AxelNyman:

Ja vet att börjar bli lite tjatigt men Battlfield 3 kommer skaka om COD. Frågan är om Cod reser sig igen?

Jo du, det vore en illusion
Battlefield 3 kommer att bli Krossat av nästa CoD, och blops, då det tilltalar en större publik (tyvärr). Homefront och Battlefield är hardcore-titlar och i det är de unika och svårsålda...
Skulle inte förvåna mig om BF3 säljer bättre på konsol än PC, jag skulle aldrig sluta skratta om så vart fallet

Medlem
Skrivet av showerguy:

Battlefield kommer inte nå dessa siffror. Sen nu kommer alla PC-whiners som vanligt. Konsol = bättre, säljer bättre, bättre grafik och mindre problem!

Vänta bättre grafik what i dont even

Medlem
Skrivet av miffot:

nästa cod som kmr säljer väl ännu mera.

Jupp, med dom enorma mängder pengar som dom spenderar på att marknadsföra spelen så vore det konstigt annars.

För mig så är CoD ett typiskt pop-spel, inte så himla bra men det toppar listorna ändå. Spelmotsvarigheten till Britney Spears ungefär. Nu undrar jag bara hur lång tid det tar innan CoD får fnatt och rakar huvudet!

Medlem
Skrivet av showerguy:

Battlefield kommer inte nå dessa siffror. Sen nu kommer alla PC-whiners som vanligt. Konsol = bättre, säljer bättre, bättre grafik och mindre problem!

bättre graik..... ok, sen när kom du ut ur garderoben sist ? har liksom hänt jävligt mycket med datorerna under de senaste 5 årena, konsolerna hur gåre för dom ? jo ny GUI då och då.

Medlem

mitt svar är. Vem fan bryr sig .. antar det finns mycket kiddies där ute helt enkelt som ser inte bra spel om det så skulle stå rakt framför dom.. utan dom går på vad som är "inne" ^^

Medlem
Skrivet av showerguy:

Battlefield kommer inte nå dessa siffror. Sen nu kommer alla PC-whiners som vanligt. Konsol = bättre, säljer bättre, bättre grafik och mindre problem!

Bättre på vad?
Säljer alla spel bättre?
Är grafiken verkligen bättre?
Om man kan använda en PC var ligger då problemen?
Kan inte vara lätt att vara du?

Medlem
Skrivet av showerguy:

Battlefield kommer inte nå dessa siffror. Sen nu kommer alla PC-whiners som vanligt. Konsol = bättre, säljer bättre, bättre grafik och mindre problem!

/.../ Sen nu kommer en konsol-fanboy som vanligt och påstår att: konsol är bättre, säljer bättre, har bättre grafik och mindre problem

nu om jag får fråga vad gör egentligen en stel konsoll bättre?
de säljer sämre än datorer (hur många hem i dagens I-land har inte en dator positionerad i ett rum?)
att grafiken skulle vara bättre är nog det värsta jag hört, när xboxen inte ens klarade av Black Ops standard upplösning och var tvungen att nergraderas så känner jag att ditt påstående är helt felaktigt ty så vitt jag vet kan majoriteten av alla datorer köpta inom 3-4år köra black ops på mycket högre inställningar än xboxen och ändå inte uppleva lagg. Att konsoll ska ha mindre problem :/ njaaaa om du inte misshandlar din dator d.v.s. har antivirus program, inte laddar ner allt som internet har att bjuda på, städar den (helst) nån gång per år och inte låter den nå extrema temperaturer så ska den inte få några problem alls.

Medlem

tacka vet ja Quake.. gamla goda fina Quake.

Medlem

Haha @ Showerguy

Medlem
Skrivet av White Moose:

Seriöst, vill ni ha bröd till whinet?

CoD är generellt sätt illa omtyckt bland de som inte spelar det... vi vet! Sluta whina.

Det skall vara ost till vinet men visst om du tycker det är godare med bröd, then fine!!.
Vi som inte spelar CoD är personer med hjärna och har sen länge sålt spelet eller bara skitit i det.
Jag respekterar folk som gillar CoD men jag respekterar inte CRAPtivisions sätt att behandla sina kunder.

@showerguy
Stanna kvar i duschen du och sjung på dina konsolverser, där slipper du ser verkligheten som den är.

Inaktiv
Skrivet av Hannu87:

Haha @ Showerguy

Vet! Är så lack på alla PC-fanbyos. Jag lirar själv mest på PC. Men blir så glad när spelen säljer mera till konsol. Folk köper hellre spel till konsol.

Medlem
Skrivet av StrongBad:

Fortsätt gråta, hatare. Siffrorna har talat.

Exakt vilka siffror? Dom där siffrorna som dom vägrar publicera?

Orden kommer från Activision, så jag litar inte på deras säljstatistik för fem öre

Medlem
Skrivet av showerguy:

Battlefield kommer inte nå dessa siffror. Sen nu kommer alla PC-whiners som vanligt. Konsol = bättre, säljer bättre, bättre grafik och mindre problem!

Bättre grafik menar du knappast. Om man inte menar bäst grafik för pengarna förstås.

Resten stämmer väl bra. Jag har börjat störa mig så jävligt på min dator som har krångel/problem hela tiden, även om den är min huvudplattform.

Medlem
Skrivet av lolBEEF:

Det är väl inte så svårt att lyckas med det med tanke på att PS3an inte har några spel.

haha! skojar du eller?

1
Skriv svar