Call of Juarez premiärfilmat

Robot
Call of Juarez premiärfilmat

The Cartel skjuter in sig i filmarkivet.

#dead-island, #techland


Medlem
Call of Juarez premiärfilmat

Kan bli intressant.

Medlem

Jag tyckte det såg oerhört töntigt ut. Jag tyckte det bara blev larvigt med "supercops" som hellre sköt ihjäl skurkarna än faktiskt ställer dem inför rätta. Verkar snarare vara poliserna som är de största skurkarna. Men det är klart, skjuter man knarklangare i huvudet anses man ju fortfarande vara en good guy i US of A.

Medlem

Ser ut som Halle Berry på sista bilden.


signatur

Life is too short to remove USB safely.

Skägg.
10 Chambers

Tyckte hon gjorde en skön move, sätta ett par skott i västen och sen kolvwhippa. Kaxigt!


signatur
Medlem

Me like. Köpte föregångaren och känns som att det här kan bli något intressant också

Medlem

Älskar Call of Juarez! Älskar riktiga badass cops också! Måste ju bli bra


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

AW8
Medlem

Kan verkligen bli intressant!


signatur

PC gamer 'til I die.

STEAM-rea i helgen på "Call of Juarez: Bound In Blood" + tre andra titlar för 115:- Don't miss it!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

ush, gillade dom andra spelen, och från wild west, till nutid ska bli intresant att se hur det blir ser verkligen fram emot detta.


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Det var en snygg trailer faktiskt! Blev intresserad

Medlem

Trailern kändes lite löjlig men jag har gillat föregångarna.


signatur
Inaktiv

Eh... snacka om udda inriktning på spelet - göra en jävla actionkomedi av en konflikt som människor dör av dagligen :S

Medlem

Badass morfar!


signatur

True to Caesar

Medlem

hade personligen föredragit att de låtit namnet Call of Juarez fått vila och bara döpt spelet till The Cartel.
Men förutom det kan det bli ett ganska intressant spel.
Tror inte "goda" poliser som slåss ärligt har så mycket att säga till om i Mexico. Tror att det kan behövas lite bad ass cops till en början för att röja bort det värsta slöddret. hursomhelst, ett spel är ett spel och ska så förknippas.

1
Skriv svar