Peppet inför DA2 fortsätter

Testpilot
Peppet inför DA2 fortsätter

Ja då fortsätter man lira #Dragon Age: Origins och peppar sig själv inför den 11e då 2an kommer.

Pressade igenom de sista timmarna med min Rogue igår , läste lite artiklar om att specca honom till max + respec av alla mina companions och jävlar i havet säger jag.

Slutfighten var ju rena söndagspromenaden , min warrior tank (Alastair) stod och åt upp all skada han fick med Templar rustningen och lite spirit resist grejer så skrattade han bara åt drakens attacker , behövde inte dricka en enda pot med honom.

Hade Wynne och Morrigan som offensiv/healer mage-duo för att undehålla allt , rätt så kul att då man skaffat Golem addonen så får man en egen Golem arme att trycka ut på slagfältet och de små killarna mosade riktigt fint också.

Min rogue som jag så noggrant speccat behövde inte ens slåss , jag lagade och använde katapulterna istället bara för det var så kul

Ja det var roligt att spela iallafall , nu har jag egentligen bara Witch Hunt DLC't att spela igenom sen får det räcka med #Dragon Age: Origins

Nu ska jag avlida av förkylning , huvudvärk , hosta / halsont ... tjing!

#blogg

Medlem
Peppet inför DA2 fortsätter

DA2 släpps 10 mars


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Släpptes igår för piraterna! Harr yarr harrgh.

Yarr...stuff the parrot in the cannon and fire!

Skämt åsido jag väntar på hederlig release och ser fram emot denna titel. trots alla buggar i demot.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

1
Skriv svar