Trenched - Double Fines nya spel

Robot
Trenched - Double Fines nya spel

Tim Schafer går från kostymer och ryska dockor till tunga mechs.

#double-fine, #trenched


Trenched - Double Fines nya spel

SCHAFER!: DAY OF THE TENTACLE 2! NU!.
Förlåt om jag skrek men jag blir trött på dessa mini titlar, om en av världens bästa står bakom studion så borde vi väll förvänta oss samma charm som funkade på 90 talets höjdpunkter.
Wow jag blev typ ett semi-troll här.

Edit: Whoops, det överstående lät som ett avslöjande. Det är det INTE, bara min önskning. Jag borde formulera bättre innan jag postar. ( och stava rätt )


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

JAAAAAAAAA DAY OF THE TENTACLE 2! NU!. Å var är dlcn till stacking? Vill ha!

Medlem

Yes, Day Of The Tentacle 2 tack. Det hade varit najs.


signatur

”Halvt nerdödad.”

Medlem

Vet inte om dom har bestämt sig för att utveckla nedladdningsbara spel som subtilt föreslås. Dom har ju sagt hela tiden att dom hållt på med 3 stycken små spel. Efter dom 3 släppts kan det ju mycket väl bli en full-längdare igen.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Jag förstår i alla fall varför dom väljer att göra pengar på små spel, då dom inte fått vad dom förtjänat för tidigare guldklimpar.

Medlem

Ser kul ut, verkar likna Steambot Chronicles i gameplay (som är riktigt kul), fast i någon sorts krig med USA grejs. Synd bara att det även verkar vara exklusivt till 360, då jag inte har någon 360.

1
Skriv svar