Frostbite 2 i nästa Medal of Honor

Robot
Frostbite 2 i nästa Medal of Honor

Dice till synes kompetenta grafikmotor driver även andra EA-spel.

#nyhetstips, #medal-of-honor, #danger-close


Medlem
Frostbite 2 i nästa Medal of Honor

Nästa Medal of Honor? Ja tack

Medlem

hoppas singleplayer blir spelbart denna gång och att multiplayer också blir spelbart.....multiplayer just nu innehåller fullt med campers man inte kan se pga ingen killcam eller nå liknande och singleplayer var så grymt tråkigt och stelt och FÖRBANNAT kort, fy fan. Man får hoppas att nästa MoH är lika bra som de gamla godingarna.


signatur

ID software, FPS gudarna!

Moderator | Testpilot

Ja nog användes frostbite i MOH's mp? Host...


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Ja nog användes frostbite i MOH's mp? Host...

Ja, den användes i MOH's mp... Kolla bara presentationen när du startar spelet. Dock var det stor skillnad på grafiken i BC2 mot MOH.

Medlem
Skrivet av Stubben:
Skrivet av uberpwnage2.0:

Ja nog användes frostbite i MOH's mp? Host...

Ja, den användes i MOH's mp... Kolla bara presentationen när du startar spelet. Dock var det stor skillnad på grafiken i BC2 mot MOH.

Om jag får gissa så menar uber på att inget gick att förstöra som i bc spelen?

Medlem

Spelade bara några timmar in i förra spelet, grymt tråkigt! När man tar flygfältet och sitter med kikarna för att märka ut fordon och skit, fan var det eller!? Såg så jävla dåligt ut asså!

Säger nej tack till den skiten, sen att snoppdog och hans gäng satt och sa att det inte alls var som cod var kul, för det var värre!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Moderator | Testpilot
Skrivet av son of RAMBO:
Skrivet av Stubben:
Skrivet av uberpwnage2.0:

Ja nog användes frostbite i MOH's mp? Host...

Ja, den användes i MOH's mp... Kolla bara presentationen när du startar spelet. Dock var det stor skillnad på grafiken i BC2 mot MOH.

Om jag får gissa så menar uber på att inget gick att förstöra som i bc spelen?

Precis. Det i min mening som är "säljarargumentet" med hela motorn. Klart den ändå är rätt så snygg men inte därför jag köpte bc2 precis.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

En bra beskrivning jag läste var att där CoD är som en hollywood film är MoH som en dokumentär.
Nu tycker jag MoH kampanjen innehöll lite väl one-man-army moment men jag tycker beskrivningen passar rätt bra.
Sen är jag grymt såld på modern warfares OCH medal of honors singleplayer, tycker båda är bra och har sina stunder.

MP är bedrövligt i båda (imo).


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Om det blir ett ww2 spel så vist om inte så får jag ta och fundera lite...

Medlem
Medlem

Spelade igenom första MoH med båda expansions nyligen, fett mycket bättre än nyaste MoH.


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Medlem
Skrivet av NympH:

Spelade igenom första MoH med båda expansions nyligen, fett mycket bättre än nyaste MoH.

Det första MoH var till playstation och hade inga expansioner.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

inK
Medlem
Skrivet av Dumlen:
Skrivet av NympH:

Spelade igenom första MoH med båda expansions nyligen, fett mycket bättre än nyaste MoH.

Det första MoH var till playstation och hade inga expansioner.

Min första gissning är att NympH menade Allied Assault med expansionerna Spearhead och Breakthrough.
Min andra gissning är att även du förstod det. Men men... rätt ska vara rätt.


signatur

Every trophy counts...

Inaktiv

Kul att de gör ett nytt MOH, all konkurrens till COD välkomnas.

Det jag hoppas de lärt sig från föregångaren är att
A: göra en längre single player-kampanj
B: inte göra MP-kampanjen till en miniatyr-variant av en annan Dice-produkt (BC2)

Jag vet inte när de tänkt släppa nästa MOH men de kör nog klokast i att inte lägga releasen så nära inpå BF3.
Det dummaste EA gjorde med MOH var att de bad Dice jobba på MP samtidigt som Dice hade sitt eget projekt på gång (DLC Vietnam till BF2) - gissa vilka de la ned mest tid på...

Medlem
Skrivet av Dumlen:
Skrivet av NympH:

Spelade igenom första MoH med båda expansions nyligen, fett mycket bättre än nyaste MoH.

Det första MoH var till playstation och hade inga expansioner.

Kolla min signatur och gissa om jag bryr mig on konsoler.


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Medlem

MOH var bättre än BO tycker jag. Det hade iaf spelbar multiplayer fast kampanjen kändes alldeles mycket som en one man army för att ens vara i närheten av verkligt men den var någorlunda underhållande.

Medlem
Skrivet av NympH:
Skrivet av Dumlen:
Skrivet av NympH:

Spelade igenom första MoH med båda expansions nyligen, fett mycket bättre än nyaste MoH.

Det första MoH var till playstation och hade inga expansioner.

Kolla min signatur och gissa om jag bryr mig on konsoler.

Din åsikt om konsoler förändrar inte saken. Det första var på konsol, like it or not.
Sen kan du tycka vad du vill om konsoler eller spel, eller vad det nu är du tycker.

1
Skriv svar