An error has occurred (80023102) se upp

Medlem
An error has occurred (80023102) se upp

Har försökt handla på PSN, men meddelandet: An error has occurred (80023102) kommer upp, såg nyssen 2 skyddade belopp från min internetbank har dragits. så ni tänker på det, ni som kanske handlar med visa kort eller nått liknande.

har dock försökt köpa dead space 2 - severed, men inget händer. De har la problem men PS store.

Medlem

Har stött på det en gång tidigare, det som hände för mig var att beloppen aldrig drogs. Men å andra sidan kunde jag inte köpa något heller. Höll i sig ett bra tag, det som löste det till sist var att ta bort kreditkorts/betalnings infon låta den vara tom ett tag sen skriva in på nytt och vänta två dagar... allt efter rådgivning från svenska PS3 supporten, som för övrigt är pinsamt dålig och långsam.

Vet inte om det kommer vara exakt likadant för dig men som sagt pengarna försvann inte för mig.
Och kan tilläggas att det som tydligen är jätte jätte viktigt är att adressen, till ägaren av kortet, skrivs exakt så som den står hos banken.. fråga mig inte varför men var det svaret jag fick.

Lycka till och hoppas det löser sig.

Medlem

Tog bort kreditkorts/betalnings infon, låter det vara ett par dagar så få vi se om det fungerar. Tack jopg fär tipset.

1
Skriv svar