Sjätte klassen i Guild Wars 2 - tjuven

Robot
Sjätte klassen i Guild Wars 2 - tjuven

ArenaNet släpper lös småskaligt med information om nästa klass - tjuven - i efterlängtade Guild Wars 2.

#guild-wars-2, #arenanet, #guild-wars, #world-of-warcraft


Medlem
Sjätte klassen i Guild Wars 2 - tjuven

Sweeeeeeet!

Medlem

Yes! Äntligen.


signatur

”Halvt nerdödad.”

Medlem

ser jävligt badass ut om jag får säga det själv, ser fram emot betan!

Medlem

Vad jag såg i dom filmer som funnits så bygger man inte upp initiativpoäng utan snarare bestämmer man hur man vill spendera dom, hur det fylls upp ingen fick jag igen uppfattning alls om dock. Dom gick klart å tydligt in med skills som krävde iniativ på mobs utan att stått å matat på dom ett tag innan i vilket fall, t ex när dom visade en dual pistol skill som främst gick ut på att mata ut ett gäng kulor snabbt.

Så, source?

Medlem

nej nej nej.. bild 3 o framåt är nya Embark beach i guild wars 1 och inte från gw2


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Ish
Medlem

Stilen är ju 100% assassin från första spelet iaf.


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem
Skrivet av burkmopp:

Vad jag såg i dom filmer som funnits så bygger man inte upp initiativpoäng utan snarare bestämmer man hur man vill spendera dom, hur det fylls upp ingen fick jag igen uppfattning alls om dock. Dom gick klart å tydligt in med skills som krävde iniativ på mobs utan att stått å matat på dom ett tag innan i vilket fall, t ex när dom visade en dual pistol skill som främst gick ut på att mata ut ett gäng kulor snabbt.

Så, source?

http://ie.pc.ign.com/articles/115/1153403p1.html

Skrivet av IGN:

Initiative regenerates at one point a second, which allows you to fight at a fairly consistent pace without letting you spam your strongest skills. There's a profession ability (not tied to which weapon you're using) called Roll For Initiative (ha!) that moves the Thief well away from his current position, while giving him an Initiative boost.

Jag postar relevanta artiklar på FZs mer eller mindre officiella Guild Wars 2 tråd.
http://www.fz.se/forum/pc/guild-wars-2-95237


signatur

Gammalt nick: General Hotshot
All makt åt John, vår befriare.

Medlem
Skrivet av Keasar:

http://ie.pc.ign.com/articles/115/1153403p1.html

Skrivet av IGN:

Initiative regenerates at one point a second, which allows you to fight at a fairly consistent pace without letting you spam your strongest skills. There's a profession ability (not tied to which weapon you're using) called Roll For Initiative (ha!) that moves the Thief well away from his current position, while giving him an Initiative boost.

Jag postar relevanta artiklar på FZs mer eller mindre officiella Guild Wars 2 tråd.
http://www.fz.se/forum/pc/guild-wars-2-95237

Den tackar man för, fanns en hel del man missat!

Medlem

Tycker fortfarande det ser ut som vilket random mmo som helst idag.

Ingenting häpnadsväckande alls.. tråkigt

Medlem
Skrivet av Kerrai:

Tycker fortfarande det ser ut som vilket random mmo som helst idag.

Ingenting häpnadsväckande alls.. tråkigt

För mig så ser spelet dels väldigt vackert ut tack vare deras art style.
Vad som däremot drar mig mest är spelets features och hur det spelas: Hur combat handlar om positionering istället för att bara hamra på varandra och mäta hur mycket dina siffror är högre än hans sifrror. Hur quests är icke-existerande och ersatts med ett väldigt intressant och funktionellt Event-system som inte ger dig prylar i belöningar utan en valuta kallad Karma du spenderar på det du vill ha. Hur val av vapen är betydligt viktigare än det klassiska i alla MMO spel "Antingen 1-hands vapen eller 2-hands vapen". Hur PVP kommer nog vara betydligt mer balanserat som i första spelet jämtemot andra MMOn. Det finns så mycket som gör att Guild Wars 2 står väldigt ut ifrån andra "random mmo"n idag.


signatur

Gammalt nick: General Hotshot
All makt åt John, vår befriare.

Medlem

Det går inte att prata med sånna där! de har redan bestämt sig för att inte gilla, informationen går inte in..

Spel som Rift, Aeon etc etc.. det är inte utseendet som gör dem tråkiga!


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem

Ska bli trevligt å få testa nön gång i framtiden ^^

1
Skriv svar