Bildkaboom från Dark Souls

Robot
Bildkaboom från Dark Souls

From Softwares förmodade ultrasvåra uppföljare till Demon's Souls bjuder på färska bilder. Välkommen!

#dark-souls, #demons-souls


Medlem
Bildkaboom från Dark Souls

OOOOOH JA! fan vad najs det ser ut blir att fixa direkt! Älskade demon's souls!


signatur

ID software, FPS gudarna!

Medlem
Medlem

Så oerhört snyggt. T.o.m bättre än Demon's Souls.

Årets spel näst efter Skyrim.


signatur

Memento Mori

Medlem

Shit älskar vad dem gjort med armorn, dem i Demon souls var relativt fulla.
och Knight hjälmen ser inte ut som ett ank huvud längre.
Hoppas bara spelet klarar sig i mer en 15fps,
Blir riktigt iriterad när man spelar demons souls och nästan hela värld 5 ligger i som sagt runt typ 15 fps,


signatur

Rwa?

Medlem

Vad glad jag är att jag inte vet vad 15fps är för jag såg ingen skillnad på banorna å var lika glad för det.

Medlem

*tears of joy* detta kommer bli (säkert mer) nött än D3!

Inaktiv

Härligt! Ser otroligt bra ut.

Håller på med första genomspelningen av Demon's Souls just nu, så detta var ju ett litet trevligt avbrott efter att ha spelat fyra timmar i sträck

Tidsmaskin, rena rama 2001...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Alltså, NERDRAGE, kan inte vänta på detta! Har varvat Deamon's Souls 5 gånger och verkligen älskart, och detta ser ju lyyysande ut! Blev riktigt rädd för jätteråttan!!!


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

Ser riktigt bra ut, men frågan är om det verkligen blir ett köp för min del. Folk fick mig jättehypad inför ettan, och jag importerade det från kina innan de annonserade den amerikanska versionen, eller vad det var. Spelet är svårt, riktigt svårt dessutom, och man måste ta sig tid för banorna tar hur lång tid som helst att ta sig igenom. Åtminstone för mig, men det var för att jag inte ville bli attackerad runt hörnet och på så sätt förlora halva mitt liv

Men ja, återstår att se!

Inaktiv

ingen PC version fast å andra sidan får vi witcher 2 o ett bättre BF3

Quake-konnässsör

Så bra! Nu kan man snart börja levla i DS2 När man äntligen har kommit över 500 i lv

Medlem

ooh my gaaaaaaaaaaaaawd. ser fruktansvärt bra ut. vart väldigt intresserad av bilden med "vargen" på. vad ska det föreställa? so many questions, so few answers!!!!!! *mind explodes*

Medlem
Skrivet av pinky:

Ser riktigt bra ut, men frågan är om det verkligen blir ett köp för min del. Folk fick mig jättehypad inför ettan, och jag importerade det från kina innan de annonserade den amerikanska versionen, eller vad det var. Spelet är svårt, riktigt svårt dessutom, och man måste ta sig tid för banorna tar hur lång tid som helst att ta sig igenom. Åtminstone för mig, men det var för att jag inte ville bli attackerad runt hörnet och på så sätt förlora halva mitt liv

Men ja, återstår att se!

Svårighetsgraden och och att man var tvungen att spela "försiktigt" ibland var ju två av sakerna som gjorde spelet så bra:)


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

1
Skriv svar