Speedpainting 15

Medlem
Speedpainting 15

Det blev en speedpaint idag, en timmes tid. Ville egentligen göra någon slags dystopisk och hög stad med många detaljer. Men jag tror att jag ändrade mig halvvägs. Först blev det en del referenser till Castlevania (lyssnade på Bohren & der club of gore), för att slutligen landa i något helt annat (lyssnade på käck 50-talsmusik). Klockan är snart tre. Hur gick det här till? Fredrik tog sin verklighetsflykt för ett bra tag sedan, jag måste nog duscha först. För det är rätt lamt att lukta svett när kudden ska nannas.

”The city on sticks”

[ia=25235; large]

#blogg

Medlem
Speedpainting 15

tänker skrotnisse och final fantasy vii, gillart!


signatur

no remorse

Medlem

Synd att inte bilden är större när man klickar på den så man kan se lite mer detaljer. Men annars ser det bra ut som vanligt!


signatur
Medlem

Awh, tack så mycket. :), är inne i en period nu där jag gillar att utgå från fyrkanter och kantigheter i utförandet, får se hur länge den perioden håller i sig. Är lite nördig och har byggt upp ett eget "nivå-system för mig själv". Där jag ska utföra ett antal målningar, innan jag får "låsa upp"/ladda ner nya penslar. Så att man riktigt lär sig veta deras egenskaper.

Medlem

Vad jag skulle vilja se är en postapokalyptisk målning á la Fallout eller nå liknande.


signatur
Medlem
1
Skriv svar