Bad company 2 vietnam eller First strike

Medlem
Bad company 2 vietnam eller First strike

Som titeln lyder : Bad company 2 eller first strike mappack till cod?Jag har bara möjlighet att köpa ett av de så vilket tycker ni ?

Medlem

Inte kört first strike men Vietnam var årets besvikelse för mig.

Medlem
Skrivet av Athaleos:

Inte kört first strike men Vietnam var årets besvikelse för mig.

Vad beror de på då?

Medlem

Beror på vilket spel du gillar bäst, gillar själv battlefield mer, vietnam är helt klart värt pengarna tycker jag.

Medlem
Skrivet av TP116:

Beror på vilket spel du gillar bäst...

Som ovan skrev.

Personligen föredrar jag BFBC2's mp framför CoDBO så jag skulle inte skaffa first strike men det är ju en smaksak.

Ang. Vietnam så blev lite besviken bara för jag förväntade mig att de skulle ta mer saker med från gamla BF: Vietnam. Lite fler pansarfordon och helikopter med draglina så man kunde transporterat in en apc mitt i smeten etc.

Det är rätt kul men bara 1-2 banor faller mig i smaken och en bana är så dåligt balanserad som rush att det blir granatkrig vid de 2 första Com-stationerna. Jag faller ganska snabbt tillbaka till vanliga BC2 men det är ändå kul med omväxlingen ibland.

BC2:Vietnam var nog mer ett desperat tillägg för att hålla folk kvar vid BC2. Som de sagt så trodde de ju inte att BC2 skulle sålt så bra och då klantat sig med att göra nytt material snabbt nog.
Kolla på lite youtube filmer från båda spelen så kanske det blir lättare att få ett intryck hur det kan vara?
Här är en från Vietnam som är rätt nice:
http://www.youtube.com/watch?v=JwG1agha6h4

Medlem

Helt klart BFBC2 Vietnam. Tycker alla banor är väldigt bra och är skitkul att spela.

Medlem

Vietnam.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Har just fått first strike banorna av en polare
Så nu kan jag köpa vietnam så har jag båda

Medlem

Fan blev sugen på att köpa vietnam nu då jag såg klippet, har kört vanliga bc2 över 150 timmar nu och vore bra med omväxling även fast jag inte gillar djungel banorna lika mycket. Är det många som kör vietnam ännu? Är det populärt ännu blir det nog ett köp.

Medlem
Skrivet av Moffabertel:

Fan blev sugen på att köpa vietnam nu då jag såg klippet, har kört vanliga bc2 över 150 timmar nu och vore bra med omväxling även fast jag inte gillar djungel banorna lika mycket. Är det många som kör vietnam ännu? Är det populärt ännu blir det nog ett köp.

Tror nog folk fortfarande spelar BC2 mer än Vietnam, men visst spelar folk Vietnam också. Just nu mitt på dagen fick jag bara upp några hundra (spelare) i browsern men under peak hours lär det vara fler. Pga min bristande uppkoppling så söker jag bara servrar i Europa.

1
Skriv svar