Hunted: The Demon’s Forge

Robot
Hunted: The Demon’s Forge

Mats har upptäckt fantastisk co-op i det fantasifyllda Hunted.

#hunted-the-demons-forge


Medlem
Hunted: The Demon’s Forge

det här spelet ser onekligen trevligt ut

Medlem

Känns som att det stormas in med coop spel detta år, me like

Inaktiv

Detta blir ett köp till PC

Medlem

Kan aldrig bli för många bra co-op spel, bara ös fram dom!

Medlem

-Is that what I think it was?
-If you are thinking giant eye, then yes.
-Do you think it saw us?
-It was a giant eye!

Medlem

Är glad att allt fler spel skaffar Co-op. Kom ihåg att min bror och jag snackade om hur fler spel borde ha det, det är underskattad. Skönt att se!

Medlem

När släpps det?


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Moderator | Testpilot
Skrivet av Ladestam:

När släpps det?

Release date(s)
US June 1, 2011
UK June 3, 2011


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Värt att nämna är att skiten (ja för mig blir det skit) inte har split-screen (om de inte alldeles nyligen lagt till det).
I och med detta blir spelet lika intressant som en hög med hästskit.

EDIT: Läste nyss på det officiella forumet att split-screen ska bli included ändå "DUE to fan demand for it."

Då kan det helt plötsligt gå från icke-ta-emot-om-det-ens-va-gratis till att köpa förutsatt att betygen blir bra!

Medlem

co-op är gött, pc är gött, det kan nog bli ett köp när priset inte rånar mig!

Medlem

Ser riktigt trevligt ut, kanske blir att skaffa i framtiden. Ser fram emot en recension


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av liath:

Värt att nämna är att skiten (ja för mig blir det skit) inte har split-screen (om de inte alldeles nyligen lagt till det).
I och med detta blir spelet lika intressant som en hög med hästskit.

EDIT: Läste nyss på det officiella forumet att split-screen ska bli included ändå "DUE to fan demand for it."

Då kan det helt plötsligt gå från icke-ta-emot-om-det-ens-va-gratis till att köpa förutsatt att betygen blir bra!

Sant! Glömde split-screen. Jag minns dock inte om jag hörde om det på eventet eller om jag fick veta det efteråt. Men det är tydligen sant att de inte tänkte ha med det förrän fansen skrek i högan sky :).

Spelet var också lite svårdefinierat småfult när jag spelade. Men det kan ha berott på hotellets usla tv-skärmar, som hade alldeles för hög kontrast och märkliga färger, så det blir nog snyggare "på riktigt".

Dialogen, som någon påpekade, är riktigt bra. Särskilt jämfört med det pubertala skitsnacket i Army of Two. Och Lucy Lawless är ju alltid Lucy Lawless :).

Medlem

Blev sugen nu!

Medlem

1. Compoundbåge i Fantasy värld.. igen... wtf.
2. Hon måste vara hetblodad som faan då hon visar hela arslet.

Nja.. för 1 år sedan när jag trodde detta skulle komma, då var det ballt... men nu... nej.

Medlem
Skrivet av MaXMC:

1. Compoundbåge i Fantasy värld.. igen... wtf.
2. Hon måste vara hetblodad som faan då hon visar hela arslet.

Nja.. för 1 år sedan när jag trodde detta skulle komma, då var det ballt... men nu... nej.

Ja, det hade varit mer coolt med en slunga eller en slangbella, eller varför inte en ärtbössa? Det hade varit bättre ifall hon burit sin Alv burka.

Medlem
Skrivet av burkmopp:
Skrivet av MaXMC:

1. Compoundbåge i Fantasy värld.. igen... wtf.
2. Hon måste vara hetblodad som faan då hon visar hela arslet.

Nja.. för 1 år sedan när jag trodde detta skulle komma, då var det ballt... men nu... nej.

Ja, det hade varit mer coolt med en slunga eller en slangbella, eller varför inte en ärtbössa? Det hade varit bättre ifall hon burit sin Alv burka.

Hade hon haft en vanlig båge eller armborst hade jag kunnat köpa det..
Om hon hade burit burka så hade det ju i alla fall varit nytt och innovativt

Medlem
Skrivet av liath:

EDIT: Läste nyss på det officiella forumet att split-screen ska bli included ändå "DUE to fan demand for it."

Ja det var ju tur det, annars hade jag nog skippat det. Nu blir det helt klart köp.

Inaktiv

Laste pa om Compoundbagen. Pilbagen blev uppfunnen ar 1966 och patenterad 1969.
Hade hon gatt pa ett 10 ar aldre vapen, (1959) sa kunde hon lika gerna burit pa ett M60 maskingevar eller andra vapen som brukades i Vietnamkriget!

Men det kanske gar att lasa upp den vapnen senare i spelet? Hon har ju redan en Compoundbage trots allt.


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

Medlem

Så, några av er kommer inte att köpa detta fantasyspel p.g.a att en karaktär använder en viss typ av pilbåge.

Ja, det blir ju ett sjukt overkligt spel om man ger en modern pilbåge till en kvinna som blir jagar av ett gigantiskt öga och som kan sjuta pilar som spränger hela monster i luften.

Medlem

Vart fan ser alla denna Compoundbåge? De enda bågarna JAG ser är en Recurvebåge och en (lång)? båge med motvikter/taggar o skit.. Ser inte det minsta spår av trissor och extra strängar som definierar en Compoundbåge.

Och för den delen, varför skulle inte ett fantasyspel kunna ha en compoundbåge för?
Den innehåller ingen futurecyberteknik som elektricitet eller förbränningsmotor, den har ett system av trissor som använder hävstångsprincipen, nått som vi människor har uttnyttjat i tusentals år.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Inaktiv

det måste ju gå att spela ensam annars är det ju dåligt...

1
Skriv svar