Lär dig om prisjägaren i The Old Republic

Robot
Lär dig om prisjägaren i The Old Republic

Senaste rullen från Biowares efterlängtade MMORPG handlar om prisjägaren - Bounty Huntern.

#star-wars-the-old-republic, #bioware


Medlem
Lär dig om prisjägaren i The Old Republic

det där såg stelt ut.

Medlem

Inte för att det behöver göra så stor skillnad över hur kul spelet är att spela, men - varje gång Bioware släpper en film från TOR blir jag imponerad över hur FULT spelet är. Allt från ryckiga, stela animationer till lågupplösta texturer; kolla till exempel på skrivbordet med den blinkande lampan i den här filmen. Det är då absolut inte snyggare än World of Warcraft, och WoW har ju som bekant ganska många år på nacken.

Medlem

äh pallar inte detta spelet... trött på MMO:n, trött på epilepsi action spel alá CoD och framförallt trött på all denna "barnifiering".

L.A. Noire och The Witcher 2 gief!


signatur

Have a good time!

Medlem
Skrivet av s3ng:

det där såg stelt ut.

jepp

Den där planeten "Mutta" - verkar inte bra på att avla avkommor, men, prisjägarnas byten torde bli ganska lätta att fånga in då de står på samma plats och inte har någonstans att gömma sig i stooora lokaler. Det känns inte Star Wars för 3 ynkliga ören, och förresten, whatz app wit da "Ninja Turtle" på bilden?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Det lutar mer och mer mot Guild Wars 2 för VARJE video dom släpper på det här spelet.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Personligen har jag varken ork eller lust att betala över 100kr per månad för att få spela ett spel. Det verka roligt, men hade hellre sett ett nytt KOTOR.

AW8
Medlem

Bounty Huntern's manlige röstskådespelare är grymt cool ju!


signatur

PC gamer 'til I die.

Medlem

Tror fan på detta spel dock, bara att det är Star Wars gör ju att man vill ha det, om det ens kommer i närheten till KotOR spelen så lär det ju vara riktigt bra, i känsla det vill säga. Tror mycket hänger på storyn och levlandet i det här spelet, sedan om PvP och PvE är bra också ser jag inte varför detta spel inte skulle kunna bli bra, det är ju också trots allt i beta än, så dem kanske förbättrar en del av det visuella tills dess. Bästa med det är ju att.... det inte är ett nytt WoW. Och grafiken är ju inte AoC eller Rift, men tycker det är skönt med liter mer mitt emellan som det är i Star Wars, blir ju fler som kan spela det också utan att köpa ny dator som kanske inte har råd. Nothing wrong with that.

GO GO Star Wars! Måste bara leka i Brink då det kommer tills detta kommer dock..

Inaktiv

Detta är inte längre KotOR! Döp om spelet.


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

Jag är så jävla besviken på Bioware som gör KOTOR till ett MMO. Jag är helt emot att betala en månadsavgift för att spela ett spel som man köpt för fullpris. Tänk om det går en vecka eller mer mellan gångerna man spelar, vilket slöseri med pengar. Ett gratisalternativ likt LOTRO borde finnas till alla MMO. Då kan man köpa nya miljöer och grejer efter behov. Ett mycket bättre alternativ för mig som inte har tid att spela 24/7.

Vym
Medlem

Har spelat alla BioWares tidigare spel så SWTOR smiter absolut inte undan. Att jag dessutom har en särskild kärlek till MMOs gör situationen riktigt trevlig. Att jag dessutom är med i ett riktigt trevligt svenskt SWTOR guild, med RL träffar och härliga människor gör situationen ännu trevligare.

Längtar till släppet!

Medlem

Varning för mekanisk gameplay och suddiga texturer...

Medlem

I have a bad feeling about this...

Medlem

Hade utan tvekan börjat lira spelet om ja haft åldern och tiden till det. Har tyvärr inte det och anser än att SWG är det absolut bästa mmorpg man lirat utan tvekan innan Jedi Revampen kom och spöka. Jag hoppas BH får uppdrag likt dom i SWG att man gick till en terminal där det stod vilka man skulle hitta och döda tex

Medlem

Personligen bryr man sig ju mer om hur roligt spelet är att spela, än hurpass fint det är

Medlem

Blir bara bättre och bättre.

Medlem

Ser riktigt bra ut, längtar tills det släpps!

Moderator | Testpilot

Spelet blir bara bättre och bättre för varje filim


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Hoppas på det här spelet. Det ser grymt ut än så länge.

Medlem
Skrivet av Mahone:

Jag är så jävla besviken på Bioware som gör KOTOR till ett MMO. Jag är helt emot att betala en månadsavgift för att spela ett spel som man köpt för fullpris. Tänk om det går en vecka eller mer mellan gångerna man spelar, vilket slöseri med pengar. Ett gratisalternativ likt LOTRO borde finnas till alla MMO. Då kan man köpa nya miljöer och grejer efter behov. Ett mycket bättre alternativ för mig som inte har tid att spela 24/7.

Kom igen nu förfan.. vilket jävla gnäll.. 100 kr per månad för mycket?

1
Skriv svar