Speedpainting 16

Medlem
Speedpainting 16

Idag bakade jag kladdkaka. Det gick åt helvete. Jag glömde mjölet. Hur kan man glömma mjölet när man bakar? Det mest relevanta av alla ingredienser i sörjan. Argghhh! Jag bestämde att det blev en low carb high fat-kaka strax efteråt för att rädda situationen någorlunda. Den var dock god ändå, trots alla pinsamheter (förra gången jag bakade kladdkaka smakade kakan ingenting alls).

Annars har det inte hänt så mycket denna lördag. Jag klarade av Settlers 7, superkul, waahhh så kul! Tråkigt dock att den obligatoriska tutorialen varade i 5 banor, och efter det var det bara 6-7 banor kvar. Men jag ska ladda ner en minikampanj och fortsätta njuta av att leka härskare över söta nybyggare.

Hur som helst: Mister Ramrod önskade någon speedpaint i postapokalyptisk anda. Så det blev det nog (tror jag), efter en och en halv timme. För övrigt är det alltid trevligt med lite nya format. Har märkt att mina ögon går i kors när jag ritar (omedvetet), för då blir allt suddigt, och jag tror nog att jag förstår färgformerna lite bättre.

”City after horrible event”

[ia=25245; large]

#blogg

Medlem
Speedpainting 16

Mysig! Hur mycket ska du ha för en högupplöst kopia som jag kan skriva ut och rama in och hänga på väggen?
Glöm inte att signera dina alster. Tycker mig inte sett någon signatur på någon av fartmålningarna.


signatur
Medlem

Åh, vad glad man blir!

Ingen aning faktiskt, har inte sålt så många paintings hitentills. Men hur låter kanske en summa på 300 kr? Så får du bilden i valfri upplösning att skriva ut (med signatur of course). Jag är självklart förhandlingsbar, så det är bara att hojta!

MFZ
Medlem

denna var riktigt nice. good job!


signatur

“Blessed be the stonecutters. it took a quarry to bury the dreams.”

Medlem

Det låter bra det! Dock får det vänta sig till slutet av månaden då det blev lite extra utgifter nu. Men jag hör av mig!


signatur
Medlem

Yay! (happy dance!). Det är bara att hojta.

Väldigt vacker.
Har tänkt på det här med att bilder kan förnimma till musik, bilden över får mig oförklarligt att tänka på " Three Blind Mice" och "On The Sunny Side Of The Street".


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Påminner mycket om Inception! Grym

Medlem

merci mes amis! låtar är alltid superbra för studering av tema. det är intressant att titta på hur dur och moll påverkar inspirationen.

1
Skriv svar