För få moderatorer?

Medlem
För få moderatorer?

Har FZ ont om folk då det verkar vara ett väldigt problem att hålla koll på forumet och vad som postas vart.

Kanske är dags för moderatorerna och börja läsa sitt eget forum och ta bort/flytta poster som inte passar i de olika delarna på forumet.

Medlem

Kanske känns så nu när forumet har möblerats om. Det blir säkert mer ordning och reda snart.

Men visst, skulle det behövas flera moderatorer i forumet så är jag tillgänglig


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Kan hålla med om fler moderatorer. Det skadar väl inte med några fler så länge det är vettiga sådana?


signatur

Have a good time!

Håller med, det ska inte bara fyllas på med nyheter hela tiden, vi behöver ordning och reda


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Det är ju verkligen tydligt att dom inte läser forumen dagligen i alla fall för då skulle vi ju få ett svar här såhär dags.

Flakmonkey

Nu är jag inte moderator själv längre (det var så jag började på FZ en gång i tiden) men ni har inte lust att erbjuda era tjänster i roll som moderator? Kan ju vara en bra start

Antikvitet
Skrivet av Nosnos:

Nu är jag inte moderator själv längre (det var så jag började på FZ en gång i tiden) men ni har inte lust att erbjuda era tjänster i roll som moderator? Kan ju vara en bra start

På den tiden jag var ircop på QuakeNet var det en instant disqualifier att fråga om man kunde få bli ircop.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem
Skrivet av John:
Skrivet av Nosnos:

Nu är jag inte moderator själv längre (det var så jag började på FZ en gång i tiden) men ni har inte lust att erbjuda era tjänster i roll som moderator? Kan ju vara en bra start

På den tiden jag var ircop på QuakeNet var det en instant disqualifier att fråga om man kunde få bli ircop.

Man hängde en hel del på QuakeNet när man lirade Quake TF.

Men ni borde i alla fall fylla på med mer folk som håller koll på forumen.
Handplocka folk som ni själva finner passande.

Flakmonkey
Skrivet av John:
Skrivet av Nosnos:

Nu är jag inte moderator själv längre (det var så jag började på FZ en gång i tiden) men ni har inte lust att erbjuda era tjänster i roll som moderator? Kan ju vara en bra start

På den tiden jag var ircop på QuakeNet var det en instant disqualifier att fråga om man kunde få bli ircop.

Det här är väl dock snarare som att fråga om att få aop? Iofs så är ju det illa nog, men är väl aldrig fel att anmäla sig intresse om man känner att man kan hjälpa till...

Skägg.
10 Chambers

Som några redan sagt, den nya strukturen kan säkert påverka rappheten, Det kan också vara så att vi behöver fler ju mer vi växer. Sugen att axla lite ansvar? Skicka ett pm


signatur
Medlem

Men borde det inte ligga i ert intresse att ta tag i frågan om ni märker att ni inte hinner med?
Det skulle bli en trevligare upplevelse för alla på forumet om det fanns fler personer som kunde hålla reda på saker och ting. Kan ju säga så mycket att detta problem som jag ser i dag började då inte bara för att ni strukturerade om forumet utan det fanns där innan också.

Frågar mig själv om jag har den tid som krävs.
Spelunkar runt i Retro ganska ofta men har för mig att det är WildThing´s marker.
Men sugen är man helt klart för att hjälpa till att hålla forumet prydligt och sorterat för en trevligare vistelse för alla.:)


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Antikvitet
Skrivet av Kawazu:

Men borde det inte ligga i ert intresse att ta tag i frågan om ni märker att ni inte hinner med?
Det skulle bli en trevligare upplevelse för alla på forumet om det fanns fler personer som kunde hålla reda på saker och ting. Kan ju säga så mycket att detta problem som jag ser i dag började då inte bara för att ni strukturerade om forumet utan det fanns där innan också.

Så är det absolut, Kawazu. Jag skojade.

Jag tror absolut att vi har ett gott underlag av trevliga och duktiga forumiter här på FZ som skulle kunna hjälpa till.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem
Skrivet av John:
Skrivet av Kawazu:

Men borde det inte ligga i ert intresse att ta tag i frågan om ni märker att ni inte hinner med?
Det skulle bli en trevligare upplevelse för alla på forumet om det fanns fler personer som kunde hålla reda på saker och ting. Kan ju säga så mycket att detta problem som jag ser i dag började då inte bara för att ni strukturerade om forumet utan det fanns där innan också.

Så är det absolut, Kawazu. Jag skojade.

Jag tror absolut att vi har ett gott underlag av trevliga och duktiga forumiter här på FZ som skulle kunna hjälpa till.

Sedär ja, då kan jag alltså förvänta mig en ny våg av friska pojkar/flickor som tar på sig hatten som moderator inom en snar framtid?

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Som några redan sagt, den nya strukturen kan säkert påverka rappheten, Det kan också vara så att vi behöver fler ju mer vi växer. Sugen att axla lite ansvar? Skicka ett pm

Skrivet av John:

På den tiden jag var ircop på QuakeNet var det en instant disqualifier att fråga om man kunde få bli ircop.

Är det nu ni försöker få fram vilka som inte ska få bli moderatorer?

Antikvitet
Skrivet av Kawazu:

Sedär ja, då kan jag alltså förvänta mig en ny våg av friska pojkar/flickor som tar på sig hatten som moderator inom en snar framtid?

Det sa jag inte. Vi får se.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem
Skrivet av John:
Skrivet av Kawazu:

Sedär ja, då kan jag alltså förvänta mig en ny våg av friska pojkar/flickor som tar på sig hatten som moderator inom en snar framtid?

Det sa jag inte. Vi får se.

Kommer ni då försöka styra upp forumet med den skara ni har?
Fortsätter det som det gör nu så är det lika bra att slå ihop alla forumdelar till en enda stor kategori vid namn "forum"

Medlem

Jag instämmer i denna tråd.
Det behövs ordnung!

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av raefzm88:

Jag instämmer i denna tråd.
Det behövs ordnung!

Två nya moderatorer är igång, veteranerna @WaltX och @Brain.


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av raefzm88:

Jag instämmer i denna tråd.
Det behövs ordnung!

Två nya moderatorer är igång, veteranerna @WaltX och @Brain.

Ok!

snackade nyss med WaltX i pm

1
Skriv svar