Ocarina of Time 3D innehåller Master Quest

Robot
Ocarina of Time 3D innehåller Master Quest

Hallå där, Master Quest. För alla den här gången. En svårare variant av standardspelet.

#the-legend-of-zelda-ocarina-of-time, #the-legend-of-zelda-the-wind-waker


Medlem
Ocarina of Time 3D innehåller Master Quest

Perfekt! Mer värde för pengarna!
Påbörjade Masters Quest på GameCuben, men spelade aldrig klart det, så detta var ju välkommet!

Btw vilket sjukt spel, hänger kohuvuden på väggarna i grottor osv :S

Inaktiv

Fyfan vad Epic!

Lite tråkigt att man måste införskaffa sig en 3DS för att kunna spela det, då man redan äger en DSi XL. Men allt för Zelda!

Medlem

Lol, Conservative New Media...

Kul också att han typ inte gör ett skvatt med link, samt att 65% av videon spenderas i ansiktet på den där karln och inte vid displayerna.

Medlem

AWESOME!! fy, blir o skaffa 3ds nudå

Medlem

fan vad gött! dock så kommer jag ha dubbla upplagor utav Ocarina of Time, Master Quest och Twilight Princess (wii och gamecube) men the more the merrier har jag ju hört!

åhhh..Jaaa...Fan Vad episkt av Nintendo!!!!.......(icke alls sarkasm)
Tror jag av (glädje) vänder mig om och snurrar igång min GC och spelar lite redan nu i den outhärdliga förväntan....Wow Nintendo....Episkt....verkligen..(icke sarkasm igen). Troll? Nej. Trött på´t nedriga trick? Ja.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Så detta blir en bärbar N64 med 3D? Shit då måste man köpa den, jävliga affärsknep.


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Medlem

Nintendo 3DS - THE CONSOLE OF REHASHES

Medlem
Skrivet av Traveller in time:

åhhh..Jaaa...Fan Vad episkt av Nintendo!!!!.......(icke alls sarkasm)
Tror jag av (glädje) vänder mig om och snurrar igång min GC och spelar lite redan nu i den outhärdliga förväntan....Wow Nintendo....Episkt....verkligen..(icke sarkasm igen). Troll? Nej. Trött på´t nedriga trick? Ja.

Jag tror bestämt det fastnat lite sand där nere för dig...

Vad är "tricket"? Tycker du att folk blir lurade? Det är ju ett bra sätt att sprida ett av världens bästa spel till nya spelar.

Medlem
Skrivet av Traveller in time:

åhhh..Jaaa...Fan Vad episkt av Nintendo!!!!.......(icke alls sarkasm)
Tror jag av (glädje) vänder mig om och snurrar igång min GC och spelar lite redan nu i den outhärdliga förväntan....Wow Nintendo....Episkt....verkligen..(icke sarkasm igen). Troll? Nej. Trött på´t nedriga trick? Ja.

Säg någon stor spelserie som inte mjölkas till bristningsgränsen? Kika tex på hur många Call of Duty det släppts senaste 5 åren.

Skrivet av MrMadMan:
Skrivet av Traveller in time:

åhhh..Jaaa...Fan Vad episkt av Nintendo!!!!.......(icke alls sarkasm)
Tror jag av (glädje) vänder mig om och snurrar igång min GC och spelar lite redan nu i den outhärdliga förväntan....Wow Nintendo....Episkt....verkligen..(icke sarkasm igen). Troll? Nej. Trött på´t nedriga trick? Ja.

Jag tror bestämt det fastnat lite sand där nere för dig...

Vad är "tricket"? Tycker du att folk blir lurade? Det är ju ett bra sätt att sprida ett av världens bästa spel till nya spelar.

"Tricket" är att det marknadsförs som ett starkt argument för denna version, Trots att det gjorts så många gånger förr.

Och ja COD är urmjölkat, samma argument för cod i detta sammanhang vore att i den bärbara versionen kan du skuta på folk med samma vapen på samma banor som i andra versioner, fast bärbart, under stor banderoll säkrad från argument bakom "inovation och teknisk utvecklings stämpel".


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av Traveller in time:
Skrivet av MrMadMan:
Skrivet av Traveller in time:

åhhh..Jaaa...Fan Vad episkt av Nintendo!!!!.......(icke alls sarkasm)
Tror jag av (glädje) vänder mig om och snurrar igång min GC och spelar lite redan nu i den outhärdliga förväntan....Wow Nintendo....Episkt....verkligen..(icke sarkasm igen). Troll? Nej. Trött på´t nedriga trick? Ja.

Jag tror bestämt det fastnat lite sand där nere för dig...

Vad är "tricket"? Tycker du att folk blir lurade? Det är ju ett bra sätt att sprida ett av världens bästa spel till nya spelar.

"Tricket" är att det marknadsförs som ett starkt argument för denna version, Trots att det gjorts så många gånger förr.

Och ja COD är urmjölkat, samma argument för cod i detta sammanhang vore att i den bärbara versionen kan du skuta på folk med samma vapen på samma banor som i andra versioner, fast bärbart, under stor banderoll säkrad från argument bakom "inovation och teknisk utvecklings stämpel".

Ursäkta om jag är lite trög nu. Men VAD är det som marknadsförs som ett starkt argument? Vad är det som gjorts så många gånger förut? Att de släpper samma spel igen?

Angående COD håller jag med till viss del. Det känns som att man köper samma spel om och om igen. Men Zelda? Det är nog väldigt få som äger spelet och ändå köper det till 3DS.

Medlem

Gubben såg ganska svettig ut ;p
och störde mig på hans läppar... "ryser".....


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

Förstår inte riktigt hur folk kan se fram emot detta spel. Har ni inte spelat OoT redan?

Vore förstås trevligt om det stämde av helhetsskäl men litar inte riktigt på en representant på ett mässgolv. Hursomhelst, Master Quest trodde jag bara var "alternativa" grottor som ansågs vara sämre än de som kom med i spelet, inte en verkligt "svårare" version. Vad jag minns från genomspelningen när WW kom var de också tråkigare, men sånt är lite svårt att bedöma när man spelat originalet så mycket.

Skrivet av Kazutoyo:

Förstår inte riktigt hur folk kan se fram emot detta spel. Har ni inte spelat OoT redan?

Senast jag spelade OOT på riktigt var en hel del år sedan - att få en version som är bärbar och dessutom inte körs i 10-15 fps kommer att vara ett trevligt sätt att återupptäcka det på, tycker jag.

Inaktiv

Istallet for att bara spendera 2-3 manader pa att porta spelet sa kan de vel iaf utveckla Masters Quest 2 tycker man!

De flesta har nog alla klarat original versionen atminstone 4-5 ggr. Sen har helften av dem aven klarat Masters Quest iaf en gang. Masters Quest ar inte speciellt svart. Det ar lite annorlunda i borjan, men sen upprepas samma fella det gang pa gang och spelet blir lika latt som vanligt.

Ge oss Masters Quest 2!


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

Skrivet av Sipmo:

....Ge oss Masters Quest 2!

+1


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Skrivet av Sipmo:

Istallet for att bara spendera 2-3 manader pa att porta spelet sa kan de vel iaf utveckla Masters Quest 2 tycker man!

De flesta har nog alla klarat original versionen atminstone 4-5 ggr. Sen har helften av dem aven klarat Masters Quest iaf en gang. Masters Quest ar inte speciellt svart. Det ar lite annorlunda i borjan, men sen upprepas samma fella det gang pa gang och spelet blir lika latt som vanligt.

Ge oss Masters Quest 2!

Ska de göra ett nytt spel kan de väl göra det i ett nytt spel, eller? (Om du inte menar att de ska ta fram ännu en omgång grottor som inte kom med i urvalet, vilket jag tycker skulle kännts väldigt meningslöst)

Medlem
Skrivet av Ladestam:

Så detta blir en bärbar N64 med 3D? Shit då måste man köpa den, jävliga affärsknep.

Snarare en bärbar gamecube med 3D och en del N64 spel i 3D.

1
Skriv svar