Spel på spel

Redaktör
Ponny
Spel på spel

Jag har lite svårt för att bestämma mig om Simon lurat in mig på dåligheter, eller rentav fått mig att hitta en potentiell guldgruva. Han har påstått att jag bör spela på olika grejor då jag har en tendens att nörda ner mig ordentligt. Så igår testade jag att satsa 200 spänn på Melodifestivalen (ni kan sluta skratta nu), Sara Varga och rysligt fina Spring för livet. Och, jo, 200 blev 430 och jag fick blodad tand. Oj, vad det här kan sluta illa.

Jag är ju en kalenderbitare när det kommer till en del sport, då främst friidrott och även skidor både på längden, utför och med gevär (jag <3 Vinterstudion). Så i dag har jag satsat en liten slant på Petter Northug i femmilen. Antagligen är det här någon form landsförräderi, men jag kan också vända på det och se det som att jag är realistisk och ekonomisk. Möjligen borde jag spela på Magdalena Neuner i skidskytte också... och sen väntar satans mycket friidrott i sommar.

Jag har en sån där häftig känsla av att en ny värld är på väg att öppnas och om det leder till rikedom eller ner i beroendeträsket återstår att se. Antagligen slutar den någonstans mittemellan.

[ia=25250; large]
Ge mig mer guld gullgutten!

#blogg


signatur

En Bamseponny av folket

Skägg.
10 Chambers
Spel på spel

Jag fick 200 riksdaler på ett spelkonto och behövde minst fördubbla för att få casha in. Sagt och gjort, fegade med massa lågoddsare men kom upp i 600 och tog ut på en gång. Aldrig haft en tanke att återvända.


signatur
Redaktör
Ponny

Jag borde fega mer och önsketänka mindre. Men mitt problem är snarare att jag vill återvända hela tiden.


signatur

En Bamseponny av folket

1
Skriv svar