NHL 11-SM - blev just så ägd

Flakmonkey
NHL 11-SM - blev just så ägd

Så då har man upplevt hur det känns att bli rejält ägd i #NHL 11. Faktum är att det var länge sedan jag blev så ägd i ett spel som jag själv är hygglig i som jag blev nu precis. Mötte en kille som kallar sig för gantraz och fick verkligen en lektion i hur det går till när man är riktigt bra på spelet. Torskade i två raka matcher med siffrorna 0-7 och 1-7 och siffrorna kunde varit större än så i den första matchen där jag bara hade 4 skott på mål

I vanlig ordning när man blir tokägd så kändes det som att han hade några speciella förutsättningar som jag saknad. Hans spelare i San Jose tog alltid pucken från mina spelare utan någon som helst ansträngning. Varje passning jag slog bröts innan den nått sin mottagare. De var helt enkelt överallt. Kanske var det något med taktiken som han ändrade innan matchen, vet ju inte vad man kan ställa in där eftersom jag aldrig gjort det själv, men vad det i slutändan beror på är iaf att han kan spelet och är förbannat mycket bättre än mig.

Kul var det iaf ändå och jag skulle gärna spela mer mot personer som är såhär pass bra. Kände redan i andra matchen att det gick bättre och det är ju när man spelar mot de som är bättre som man utvecklas mest själv. Men men, har ju inte tillräckligt med tid (eller lust) att lägga ner på att bli bra i #NHL 11 eller något annat spel för den tiden. Jag har ju varit det en gång i tiden (#Unreal Tournament 2004) så jag vet hur mycket tid det krävs och när jag tänker på det så känns det ändå rätt skönt att kunna hålla det på en mer normal nivå.

Hur som helst så är det bara att gratulera gantraz och lycka till i turneringen - du borde kunna gå långt. Nu lär du väl knappast läsa det här, men man måste ju ändå göra vad man kan och visa att man är en god förlorare. Enda som är sämre än att vara en dålig förlorare är ju att vara en dålig vinnare

Stort spelschema

#blogg

Medlem
NHL 11-SM - blev just så ägd

Tråkigt att du åkte ut, men roligt att höra att det var kul.

"... men man måste ju ändå göra vad man kan och visa att man är en god förlorare. Enda som är sämre än att vara en dålig förlorare är ju att vara en dålig vinnare"

Så sant så.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Otur, men det lät skoj ändå. Själv så smiskade jag borsan i Fifa 11, inte ens Zlatan kunde rädda honom

Medlem

Jag Förlorade över honom med 14-1:(han hade allvarliga skills:)

Flakmonkey

Mjo, går hoppas att han vinner hela skiten, då kan man iaf säga att man blev ägd av han som vann SM och det är ju ingen skam

1
Skriv svar