Gameplayrulle på Alice: Madness Returns

Robot
Gameplayrulle på Alice: Madness Returns

Jepp, det är galet. Och galnare lär det bli!

#alice-madness-returns


Medlem
Gameplayrulle på Alice: Madness Returns

Ser bra ut

Medlem

Nyfiken på detta.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Nyfiken, men inte mer. Inte än.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Ser tufft ut. Det ända som tar imot lite är att man gör ett sådant här spel av en så bra film/bok =/


signatur

Everybody needs help.

Medlem

tycker det ser originellt och bra ut. jag ger sjukt mycket credd till spel och spelskapare som vågar stå ut litegrann. alla spel ser likadana ut idag, och de kontrolleras på samma sätt. tror på detta!

Medlem

Bland den snyggaste Art Direction-en jag någonsin sett. Frågan är ju dock om gameplayen är värd något.

En aningen uttjatad "Alice" återvänder, varför inte, men minigun? Kan det passa?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Inaktiv

det ska ju komma blod från fienderna när hon slår med kniven. ist kommer det en ljuseffekt. blev skeptisk till dettta spel nu.

Medlem

Ska bli intressant.

Medlem

Såg sådär konstigt snyggt ut, vi får hålla ögonen öppna under året!

Medlem

Ser fram emot detta väldigt mycket, det första är otroligt nostalgiskt för mig och det här ser ut att hålla måttet på det lilla man fått se iaf.

Medlem

Ser otroligt snyggt ut


signatur

Game long and prosper

Medlem

Lite skrämmande att såpass få inser att det är en uppföljare.

Medlem
Medlem

Älskar såna här psyk spel,

Chips o öl sen e de o lira detta i tv soffan ;P

påminner om när man kolla på paranormal activity 2 på fyllan me några kommpisar o ena fick panik attack o sprang rätt ut i skogen ;P

Ahhh

1
Skriv svar