Mer Tomb Raider i biograferna

Robot
Mer Tomb Raider i biograferna

Det är inte bara spelserien som får en nytolkning.

#tomb-raider


Medlem
Mer Tomb Raider i biograferna

Snyggt!

Medlem

måste säga att den här nya Lara (i spelet) är snygg men annorlunda. De hade ju kunnat gjort det till "Laras systerdotter" eller nåt liknande istället...

lite för mycker rebootande nuförtiden, inte alltid positivt. Tänk om man skulle göra om Gordon till en app-utvecklare med polokrage...huga!


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Det innebär säkert att Scarlett Johanssen drar på sig en sopsäck och löper amok bland tomtar och troll.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av walter_iego:

Det innebär säkert att Scarlett Johanssen drar på sig en sopsäck och löper amok bland tomtar och troll.

Yes please!


signatur

Dante blir emo tonåring och Lara blir smutsig gruvarbetare med vardagskontorist som bakgrund. Är det bara jag eller förr i tiden ville vi ha överdrivna grejer och nu vill vi ha hemmet fast på annan ort?


signatur

"Was aus Liebe getan wird, geschieht immer jenseits von Gut und Böse." Friedrich Nietzsche, Jenseits von Gut und Böse, 1886

Medlem
Skrivet av Propy:

måste säga att den här nya Lara (i spelet) är snygg men annorlunda. De hade ju kunnat gjort det till "Laras systerdotter" eller nåt liknande istället...

Det hade faktiskt varit en grym idé tycker jag, så hade de kunnat fortsätta serien istället för att göra om den.


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Javas:
Skrivet av Propy:

måste säga att den här nya Lara (i spelet) är snygg men annorlunda. De hade ju kunnat gjort det till "Laras systerdotter" eller nåt liknande istället...

Det hade faktiskt varit en grym idé tycker jag, så hade de kunnat fortsätta serien istället för att göra om den.

precis! man har ju ändå en del Lara-bakgrund nu, hon är rik, har en gammal butler etc. känns lite tråkigt att ta bort det...


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem

Blir med andra ord en ännu större B-film då! :/ Med Angelina var det ju någorlunda klass på skiten iaf


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Haha, vad ska man säga? Det här påminner mig om när folket bakom Transformers 2 förklarade Megan Fox's avhopp med att tvåan var rätt dålig och att i tredje filmen skulle de satsa på story, bara för att anställa ytterligare en underklädesmodell som lead female.

För att summera: en nertonad, verklig Tomb Raider? I'll believe it when I see it!

Medlem

Är det bara jag som får Heavy Rain vibbar från de här bilderna? på ett grafiskt sätt.


signatur

Dont force your weakness upon me!

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Det innebär säkert att Scarlett Johanssen drar på sig en sopsäck och löper amok bland tomtar och troll.

Hahaha!

Medlem

onose!? 2013 jorden som ska gå under 2012...haha, nej ska bli roligt och se filmen älskar dom andra tomb raider så:)


signatur

Spela spel är kul ibland.

1
Skriv svar