Uncharted 3 - möt huvudantagonisten

Robot
Uncharted 3 - möt huvudantagonisten

Katherine Marlow är sannerligen inte den trevligaste kvinnan att möta i en mörk gränd. Sen att hon har snott Nathan Drakes pappas ring är en annan femma. Ta dig en titt!

#uncharted-3-drakes-deception


Medlem
Uncharted 3 - möt huvudantagonisten

Jaha, snuskigt snyggt är det ju i alla fall.
Skillnaden mellan detta och andra spelet är ju dock inte lika stor som den mellan andra och första, inte av det jag har sett i alla fall.


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

Lite väl "Cartoony" kan jag tycka.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Drake i kostym?! Det hade jag inte förväntat mig alls.

Ännu en spännande och välskriven cutscene. Bådar gott detta!


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

My gawd, The worlds ponsiest pons, ska bli kul att ge han en omgång.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Shit,detta fick mig att bli sugen på att spela igenom uncharted 1 och 2

Medlem

Gillar detta. Får känslan att Uncharted 3 kanske är lite mer down to earth storymässigt.

Medlem

Hatar hon redan.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

påminner om Helen Mirren både till röst och utseende, men det kan det väl inte vara.

Blir säkert bra dock , hopppas på roligt co-op kampanj.

Medlem

Snusigt snyggt var ordet. Jävlar vilket spel detta kommer bli. Älskar stilen, älskar karaktärerna, älskar serien helt enkelt.

Medlem

Var så man fick lite goa Indy vibbar utav't

Medlem

fan vad jag ser fram mot detta spel, var ju ett tag sedan man spelade ut tvåan nu, ser ut att bli grymt bra


signatur

”Om det inte var menat att man ska äta djur, varför är de då gjorda av mat?” -Homer Simpson

1
Skriv svar