Blizzards nya MMO redan spelbart

Robot
Blizzards nya MMO redan spelbart

"Det är grymt, vi spelar det redan", avslöjar Blizzard-chefen Paul Sams.

#blizzard, #titan


Medlem
Blizzards nya MMO redan spelbart

Woot!

Medlem

Ge mig mer info nu! :> Kan inte vänta!

Medlem

Nu längtar alla till detta spelet, väntar och väntar, disskuterar om hur awesome det kommer bli, om 10 år klagar man på hur" beroende framkallande" hur tråkigt det är, hur giriga Blizzard är, hur mycket grind det är i spelet etc.

Medlem

Har ju läst att det tydligen ska bli extremt casual vänligt och ha facebook grejer etc. Jag är tveksam.

Medlem
Skrivet av s3ng:

Har ju läst att det tydligen ska bli extremt casual vänligt och ha facebook grejer etc. Jag är tveksam.

"facebook grejer" gav mig dåliga vibbar.

Medlem

och jag antar att man måste betala månadsvis för att spela det här med ?

Medlem

Om ni sitter och spelar det kan ni väl berätta vad det är Blizzard, stop teasing us!
Frustrerande! :evil:

Medlem

De borde släppa en enda bild med teasing som fan, då jävlar blir det hype.


signatur

The King is Back

Medlem

@Zhrooms.
Jag har haft användning av Real ID men någon FB funktion har jag aldrig lagt märke till >.>

Medlem

haha nej nu j*vlar blizzard! nytt mmo!? INTE WOW!? DOH haha nu är man ju nyfiken som bara den, blir orligt se om det är något helt nytt, inte orcer människor elfs och bla bla bla...utan helt nytt, ge os ingame eller bilder vad som helst!


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

@FortuN
Det finns en gräns för hur mycket teasing en titel klarar av innan folk slutar bry sig. Skulle de släppa en teaser 2 år innan finns risken att folk inte skulle bry sig lika mycket när det väl släpps. Om de däremot väntar tills det är c:a (nu snackar vi Blizzard termer så... tid kanske inte finns) 1 år kvar tills release kan det öka försäljningen.


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem
Skrivet av Proximately:

@FortuN
Det finns en gräns för hur mycket teasing en titel klarar av innan folk slutar bry sig. Skulle de släppa en teaser 2 år innan finns risken att folk inte skulle bry sig lika mycket när det väl släpps. Om de däremot väntar tills det är c:a (nu snackar vi Blizzard termer så... tid kanske inte finns) 1 år kvar tills release kan det öka försäljningen.

Nog har väl Blizzard förut visat upp spel mer än ett år innan släpp? Jag drar till en gissning och säger att Project Titan avtäcks under detta års Blizzcon!

Medlem

World of Starcraft, CoD eller Bungie?

Medlem

Önskelista just nu!
Elder scrolls 5
Dirt 3
Titan

Något mer?
Ja juste! Zombie spelet som har sån grym trailer och sen rocketstars Nya spel som liknar mafia!


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Medlem

Kanske man kan få provspela när man besöker blizzard om några månader


signatur

Det är år 2012 nu, sluta upp med era ignoranta och idiotiska tankar.

Medlem
Skrivet av Glutt:

Kanske man kan få provspela när man besöker blizzard om några månader

Ååh, vad avundsjuk jag blir.. Vad ska du göra där?

Medlem
Skrivet av son of RAMBO:
Skrivet av Glutt:

Kanske man kan få provspela när man besöker blizzard om några månader

Ååh, vad avundsjuk jag blir.. Vad ska du göra där?

Får jag inte säga, Är dock inte anställd där eller något dylikt ska bara dit på affärer


signatur

Det är år 2012 nu, sluta upp med era ignoranta och idiotiska tankar.

Medlem

Mycket spänande:O
Här e min önskelista:
Sci fi-tema.
Öppen spelvärld.
Intressant story/lore.
Roliga uppdrag.
Så lite grind det bara går.
Väl balanserade klasser.
Bra och stämningshöjande soundtrack.
Mycket max lvl innehåll ...osv.
Men framför allt måste det va färdigt med content och allt vid release.
Det är ju iofrsig blizzard vi snackar om men man ska ju aldrig säga aldrig dessa dagar med activision och annat skit som drabbar spelbranschen.


signatur

jag inte hittat på något vettigt att skriva här än

Inaktiv

jag bryr mig definitivt inte om nå mmo...

Medlem
Skrivet av bionicman:

Mycket spänande:O
Här e min önskelista:
Sci fi-tema.
Öppen spelvärld.
Intressant story/lore.
Roliga uppdrag.
Så lite grind det bara går.
Väl balanserade klasser.
Bra och stämningshöjande soundtrack.
Mycket max lvl innehåll ...osv.
Men framför allt måste det va färdigt med content och allt vid release.
Det är ju iofrsig blizzard vi snackar om men man ska ju aldrig säga aldrig dessa dagar med activision och annat skit som drabbar spelbranschen.

Du säger det som om det vore ett mmo av standard modell, som WoW, everquest etc. Vem vet, det kan lika gärna vara ett MMORTS? Jag tror iallfall inte det kommer va den vanliga standard mmo stilen, dom har ju sagt att det inte kommer att tävla med WoW så

Medlem

Det borde vara straff på att uttrycka sig sådär och samtidigt inte förtälja en endaste liten detalj! Fy Blizzard!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Ge mmig D3 nu!

Inaktiv

Titans kallas ju gudarna i WoW så kanske är som WoW2.

Medlem
Skrivet av Skorpan:

Titans kallas ju gudarna i WoW så kanske är som WoW2.

Blizzard har redan sagt att det inte är WoW2.

Det fanns en gång en spelstudio som höll på att arbeta på ett MMO.
På denna studio jobbade en man som nu är känd som Ghostcrawler, han slutade sedan där och fick jobb på Blizzard.

Spelet man utvecklade hade arbetsnamnet "Titan" och var Halo-MMO.

Jag vet inte, men visst är det lite skumt

Medlem

World of starre!

Medlem

"– Vi tror väldigt mycket på den här produkten. Det är en grym sådan, vi spelar det redan, säger Paul Sams." woah

Medlem

Om de som gjort spelet säger att det är sjukt bra...så måste det vara bra. /Ironi av.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

D.K
Medlem
Skrivet av zhrooms:

Blizzard kommer ALDRIG bli något ens i närheten av Facebook.

Dom provade ha riktiga namn på forumet, 10 miljoner personer skrek nej, och battle.net funktionen ingame går att stänga av / inte användas. Mer än så kommer det nog aldrig bli, battle.net funktionen kommer säkert förbättras men ALDRIG påtvingas.

Blizzard har redan tvingat på alla "battle.net-funktionen" i och med att dom tvingade över alla wow-konton dit.

Medlem

Men Blizzard relase datum är väl 2017 eller nått...

12
Skriv svar