Black Ops - förstört på samma sätt som MW2

Medlem
Black Ops - förstört på samma sätt som MW2

Blackops Hacks - CallofDutyHack.com - First Auto Shoot Bot
http://www.youtube.com/watch?v=IB4jeN3dGow

Tråkigt... ska vi lita på att Activision inte lyfter ett finger som vanligt?

Medlem

En av anledningarna jag spelar på konsol numera.


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem

Det mest anmärkningsvärda är ju att någon blir förvånad att det finns hackare och fuskare. Det kommer alltid finnas i alla populära FPS-spel.
I Black Ops är skyddet däremot mycket bättre än t ex i MW2. Admins kan kicka/banna och de andra på servern kan skicka rapport om fusk.

Bara för att förbereda dig, det kommer finnas aimbots och wallhacks i nästa Call of Duty också. Så nu slipper du bli förvånad.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Trist, men det förklarar lite saker när man spelar...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

vilket jävla liv dom verkar ha....

Medlem

Det bästa är att lira på servrar där det är admins inne ofta. Då kickas cheaters fort.


signatur

MVH Milky
i7 9700k AMD 7900XTX

Medlem

Tackar gud för att jag fann min kärlek för konsolen!

Medlem

Busiga barn som fuskar.. Kan inte tänka mig att det är vuxna mäniskor.
Om någon "haxar" som är över 18 år så kanske denna personen ska ta en timeout.
Ta en ordentlig koll på sitt liv.
Varför är du en misslyckad loser?
Gör nåt åt det!!!
Innerst inne så kan det ju inte kännas bra att fuska. Lägg dom timmarna på nåt annat.

Det märks ganska ofta när någon fuskar i Black Ops, och jag tycker "kick"-funktionen fungerar ganska bra, däremot finns det fortfarande barnsliga människor som inte kan låta bli att skriva "n00b", så fort de klantar sig själva.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Keza:

Tackar gud för att jag fann min kärlek för konsolen!

Tyvärr finns har dom ju lyckats med hacks till konsol också. Jag brukade köra modern warfare 2 på min 360 och stötte på diverse hacks, t.ex. folk som var odödliga. Har ingen aning hur de gör det men det hände flertalet ggr.


signatur

MVH Milky
i7 9700k AMD 7900XTX

Medlem
Skrivet av Milky_81:
Skrivet av Keza:

Tackar gud för att jag fann min kärlek för konsolen!

Tyvärr finns har dom ju lyckats med hacks till konsol också. Jag brukade köra modern warfare 2 på min 360 och stötte på diverse hacks, t.ex. folk som var odödliga. Har ingen aning hur de gör det men det hände flertalet ggr.

Klart det finns hacks till konsol med. Men det går verkligen inte att jämföra på något sätt alls, då man inte stöter på dem ofta. Under de åren jag har spelat CoD på konsol, så har jag nog kanske stött på fuskare som kan räknas upp på en hand. Minns kanske bara 2-3 personer som jag stött på som jag TROR har fuskat.

Medlem

Jag har stött på fuskare (uppenbara aimbottare) i de flesta FPS. Så länge det finns en serverbrowser så stör jag mig inte på fuskare. Om de inte kickas så byter man bara server där det finns en admin.

Det som stör mig mest är otrevliga personer på internet som måste skrika NOOB och gnälla hela tiden. Det är inte alltid de kickas och är svårare att undvika.

Stör mig också på sådana som inte spelar för laget. De springer runt solo för att göra 37 knife kills eller något. Då gäller det att ha en bra admin som ser sådant ofog.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

1
Skriv svar