Motorstorm Apocalypse

Robot
Motorstorm Apocalypse

Spelvärldens uppkäftigaste bilspel är redo att frälsa Playstation 3-spelarna för tredje gången. Vi gör ett nedslag i den katastrofdrabbade racingen.

#motorstorm, #eden-studios, #motorstorm-pacific-rift, #motorstorm-apocalypse


Medlem
Motorstorm Apocalypse

vissa förnyelser men samma spel. Det kan man verkligen inte klanka ner på!!! Hela call of duty serien borde få samma slag på fingrarna men det får det inte....det retar mig av orättvishet.

Medlem
Skrivet av LuNxOr:

vissa förnyelser men samma spel. Det kan man verkligen inte klanka ner på!!! Hela call of duty serien borde få samma slag på fingrarna men det får det inte....det retar mig av orättvishet.

+1


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem
Medlem

Svara mig helt ärligt. Vilken FPS har man i krävande stunder i detta spel? De demo jag testat av Motostorm har varit under all kritik. Fattar inte hur man kan stå ut med så låg FPS. Folk pratar om vikten av bilduppdatering i first person shooters, men jag tycker att det är lika viktigt i bilspel. Den distinkta kontrollen av fordonet känner man för det mesta med ökningen av FPS.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Har inte spelat demot en men motorstorm1-2 är endå det enda bil spel som jag tycker varit skoj. Alltså kan det här vara ett bil spel för dom som inte gillar bil spel?

Medlem

Inte spelat nåt av de tidigare, men detta såg ju skitkul ut! Någon som vet om man kan (kunnat i de tidigare kanske?) lira splitscreen MOT AI-motståndare? Det kan man ju typ bara i 5% av alla bilspel, så det lär väl inte vara nån större chans till det..

Håller med Tybalt. Bilduppdatering är minst lika viktigt i bilspel som FPS-lir.. Det är väl just de två spelsorterna som är mest beroende av det..

Medlem

Ja motorstorm 2 har co-op splitscreen mot ai. Sen har det ju kommit ett motorstorm(2) 3d ochså men den saknar mycket(tex mp å co-op mm) så köp det bara om ni har 3d å vill testa det. Facktiskt ricktigt skönt i 3d. Tråkigt att dom tog bort så mycket av spelet bara.

Medlem

keff recension

Redaktör
Skrivet av LuNxOr:

vissa förnyelser men samma spel. Det kan man verkligen inte klanka ner på!!! Hela call of duty serien borde få samma slag på fingrarna men det får det inte....det retar mig av orättvishet.

Det är upp till recensenten vad som tas upp. Jag måste få tycka till om det jag finner viktigt, annars blir mitt manöverutrymme rätt begränsat som skribent.

Skrivet av Tybalt:

Svara mig helt ärligt. Vilken FPS har man i krävande stunder i detta spel? De demo jag testat av Motostorm har varit under all kritik. Fattar inte hur man kan stå ut med så låg FPS. Folk pratar om vikten av bilduppdatering i first person shooters, men jag tycker att det är lika viktigt i bilspel. Den distinkta kontrollen av fordonet känner man för det mesta med ökningen av FPS.

Medhåll om att frameraten är ruskigt viktig i bilspel. Jag upplever att Apocalypse flyter bra överlag, men detta är ju högst personligt.

Skrivet av jimmah:

keff recension

Om jag ska kunna göra bättre ifrån mig får du hemskt gärna berätta vad som var keff och varför. Att bara få skäll lär jag mig inget av.


signatur
Inaktiv

Om det klagas på låg fps nu, hur blir det då när alla 3D spel kommer ?
För om jag läst och hört rätt så blir det lägre fps på 3D spel för att 3D i sig är så krävande ?


signatur

Knower of the unknown

Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av jimmah:

keff recension

Om jag ska kunna göra bättre ifrån mig får du hemskt gärna berätta vad som var keff och varför. Att bara få skäll lär jag mig inget av.

Om du behöver tips från någon som skriver ett sådant inlägg samt efter 10 år här och titeln redaktör då är läget mycket sämre än vad jag hade tänkt.
Denna recension står i rad med 95% av alla recensioner på denna sida. Och det betyder tyvärr ingenting positivt.

Jag tänkte kommentera igår om denna recension men jag har reagerat tillräckligt många gånger på denna sida under åren bara för att se saker bli sämre och mer amatöraktiga.

Klart vet vi alla att ni får flera besökare och högre intäkter från reklam för varje dag som går. Så något funkar väll rätt.

Vad sägs om att byta ut ramen för reklam med innehållet, använd ramen för innehåll och ställ alla reklam i mitten. Det blir nog bäst.

Sist önskar jag att du som redaktör skulle vara snäll och förklara hur pass seriöst ni tar er själva och hur seriöst ska vi, läsarna uppfatta er? Om du skulle vara snäll och definiera detta skulle min åsikt om denna sida ändras för det bästa tror jag.

Redaktör
Skrivet av PsyX:

Om du behöver tips från någon som skriver ett sådant inlägg samt efter 10 år här och titeln redaktör då är läget mycket sämre än vad jag hade tänkt.
Denna recension står i rad med 95% av alla recensioner på denna sida. Och det betyder tyvärr ingenting positivt..

Jag försökte vara tillmötesgående. Motiverar man inte sin kritik kan vi inte ta till oss av den. Du säger att vi blir sämre och skriver kassa reklamtexter. Vad var bättre förr? Vad saknas för att denna recension (och 95% av övriga) ska vara bättre? Sättrer vi för höga betyg, är vi för okritiska?

Hur du som läsare uppfattar vår seriositet kan nog bara du svara på. Som speltajt tar vi vår uppgift - att informera en spelintresserad läsarkrets - på allvar. I de flesta fall tror jag vi lyckas med det.


signatur
Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Tybalt:

Svara mig helt ärligt. Vilken FPS har man i krävande stunder i detta spel? De demo jag testat av Motostorm har varit under all kritik. Fattar inte hur man kan stå ut med så låg FPS. Folk pratar om vikten av bilduppdatering i first person shooters, men jag tycker att det är lika viktigt i bilspel. Den distinkta kontrollen av fordonet känner man för det mesta med ökningen av FPS.

Medhåll om att frameraten är ruskigt viktig i bilspel. Jag upplever att Apocalypse flyter bra överlag, men detta är ju högst personligt.

Ja, det är personligt vilken FPS man tycker är acceptabel. Därför ville jag få en objektiv siffra på vilken FPS detta spel har i krävande stunder.
Nåväl, i brist på objektiva siffror får jag vid tillfälle får jag ta och ladda ned ett demo av Apocalypse och se vad du menade med "flyter bra överlag".


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Redaktör
Skrivet av Tybalt:

Ja, det är personligt vilken FPS man tycker är acceptabel. Därför ville jag få en objektiv siffra på vilken FPS detta spel har i krävande stunder.
Nåväl, i brist på objektiva siffror får jag vid tillfälle får jag ta och ladda ned ett demo av Apocalypse och se vad du menade med "flyter bra överlag".

Jag vet inte om det går att mäta frameraten på PS3-spel, så objektiva siffror kan jag inte bidra med.


signatur
Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Tybalt:

Ja, det är personligt vilken FPS man tycker är acceptabel. Därför ville jag få en objektiv siffra på vilken FPS detta spel har i krävande stunder.
Nåväl, i brist på objektiva siffror får jag vid tillfälle får jag ta och ladda ned ett demo av Apocalypse och se vad du menade med "flyter bra överlag".

Jag vet inte om det går att mäta frameraten på PS3-spel, så objektiva siffror kan jag inte bidra med.

Befriande fritt från objektivitet i konsollvärlden!


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

1
Skriv svar