Nytt datum för Deus Ex: Human Revolution

Robot
Nytt datum för Deus Ex: Human Revolution

Skaffa nya kroppsdelar och rädda världen i höst.

#deus-ex-human-revolution-1, #eidos


Inaktiv
Nytt datum för Deus Ex: Human Revolution

Åh, det blir en fin födelsedagspresent. <:

Medlem

Tråkigt, tycker som de i EBC, om ni inte kan leverera på utsatt datum, skit då i att ge någon. Spelbranschen har mycket att lära från filmbranschen när det gäller att hålla datum. De kan även lära av Blizzard som helt enkelt säger att spelet kommer när det är klart och inte ger någon datum förrän det är just det, klart.

Augusti? Jäklar, det trodde jag inte...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Att det inte skulle släppas i Q1 har ju varit känt ganska länge men jag trodde inte att det skulle bli så sent som augusti. Jag förväntade mig maj eller möjligen juni...

Sen edit: Det positiva med detta är att det blir mindre väntetid för mig mellan DX:HR och ME3.

Inaktiv

gillar skarpt att det är tredjeperson o förstaperson. borde tilltala en större publik. sj diggar jag fågelperspektivet samt tredjepersonskamera...

Medlem

Deus Ex: Hypeman Revolution
Föreslår ett namnbyte

Medlem

Augusti? FFFFFFFFFFFFFFFFFFFaaan.....hade hoppats på innan sommaren åtminstone.

Skrivet av kaem79:

gillar skarpt att det är tredjeperson o förstaperson. borde tilltala en större publik. sj diggar jag fågelperspektivet samt tredjepersonskamera...

Tredjepersons kameran är bara när du gör särskilda moves, talar med någon eller är i skydd. Annars är det alltid en förstapersons kamera du inte kan ta dig ur. Och vilket fågelperspektiv? Vad snackar du om?


signatur

Gammalt nick: General Hotshot
All makt åt John, vår befriare.

Ish
Medlem

I will update my face!


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

BRA!, passar mig mycket bättre med en senare realese.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

1
Skriv svar