Forumet totalbuggat

Medlem
Forumet totalbuggat

Tja!

Andra gången det händer på ett par dagar nu, så nu är det dags att rapportera. Forumets utseende ersätts med svart text på vit bakgrund. Rörigt, trist och platt. Misstänker att det är en bugg.

Windows 7, mozilla firefox, se bild nedan.

Edit: Nu återgick det till det vanliga, men det har hänt ett par gånger nu som sagt, så det är väl värt att kolla upp ändå.


signatur

Allt i ovanstående post är självklart endast min åsikt, och bör läsas som rättstavat även om så inte är fallet.

Redaktör

Det var en bugg, åtgärdad nu. Den smög ut i samband med lite uppdateringar tidigare i dag (den gamla misstänker jag berodde på något liknande). Tack för rapporten!


signatur
Medlem

Allright! Snabbt fixat!


signatur

Allt i ovanstående post är självklart endast min åsikt, och bör läsas som rättstavat även om så inte är fallet.

Yes, sånt händer.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Bra att du tog upp det. Hände mig också igår men problemet fixades innan jag hann ta en screenshot.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Där var ni snabba!


signatur

Lär dig av andras misstag, du hinner inte göra alla själv.

Antikvitet

Vi använder en teknik för att minska antalet HTTP-requests vilken går ut på att vi slår ihop CSS-filerna redan på servern, vilket ni kan se om ni tittar i sourcen - det görs bara ett anrop efter styles.

Det verkar dock som att lösningen dras med en svårhittad bugg som bara dyker upp på ena lastbalanseraren, Vi letar kontinuerligt efter felet.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

1
Skriv svar