Överväldigad av spel

Medlem
Överväldigad av spel

Detta året kommer bli helt galet vad det gäller spelsläpp. Inte nog med allt så har jag en enorm backlog å ta mig igenom men detta spelåret kommer bli galet intensivt.

Tror inte jag kommmer ha råd att köpa alla dessa spel men de jag listar nedan är spel jag ser fram emot. (Favoriter och solklara köp med fet text)

Homefront
Portal 2
Duke Nukem Forever
Dirt 3
Brink
Deus Ex
Rage
Skyrim
Batman Arkham City
Battlefield 3
Guild Wars 2
Mass Effect 3
Metro 2034

Detta är min lista för året, dock så kommer det säkert tillkomma några spel där men jag vet verkligen inte hur jag ska hinna eller ha råd.

Kommer nog bli att jag införskaffar några av dessa under någon framtida rea på steam(Portal 2, Dirt 3, Brink) och sen kanske försöker hitta lite pengar så jag har råd att köpa några till spela på release dagen

men vad är era listor för året? har ni förslag på något mer som jag borde spela?

#blogg

Medlem
Överväldigad av spel

Glöm inte killzone3/mass effect2(till ps3) å Dead space2 mm! Har redan varit ett kannon år tycker jag! Ska köpa Mass effect3/Batman/Portal2 och battlefield 3 allt till ps3.

Medlem

Det täcker väl det mesta förutom att Red Orchestra 2 Heroes of Stalingrad inte är med på listan ^^ Och L.A Noir som verkar intressant.

Personliga garanterade köp för min del är gw2 och Red Orchestra 2 och Mass Effect 3. Efter de får jag se hur min ekonomi klarar sig och får hålla koll på reor ^^

Medlem

ah jusste glömde nämna att jag spelar exklusivt på PC

Har ärligt talat koppat över denna konsolgeneration, sure, spelat på dem ganska mycket iaf men inte köppt nån själv. så L.A Noir känns lite surt att missa men hoppas Rockstar tar sig i kragen å portar det till PC.

RO2 har jag funderat på men vet inte riktigt, har så många andra fps att spela

1
Skriv svar