3DS bokad

Redaktör
Ponny
3DS bokad

Nu är drömmaskinen bokad. Herrejistanes! Den 25 mars låser jag dörren, drar ner gardinerna och försvinner in i en 3D-bubbla. Roligt! Jag längtar så jag spricker.

Releasespelen till 3DS kunde visserligen ha varit hetare men i väntan på Paper Mario, Ocarina of Time, Kingdom Hearts och Assassin's Creed är det inte fy skam att göra en och annan loop över Wuhu Island i Pilotwings Resort.

[ia=25341; large]
Förresten, när kommer Super Mario Bros. 3D?

#blogg


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem
3DS bokad

Du måste dela med dig om hur Ocarina of Time är med 3D!

Håller med 73mpl4R.

Hur mycket den kostar och hur relevant den är gentemot Dsi vill jag veta. stereoskopisk 3d är inget säljargument för mig, Är det en N64 i fick format?.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Redaktör
Ponny

Recension av mackapären kommer. Jag lovar! Men det där Ocarina of Time släpps ju inte förrän i sommar... dumt nog. Men utlåtande kommer vad det lider. Fast det går inte att komma ifrån - Zelda hade suttit fint till releasen.


signatur

En Bamseponny av folket

Får väll spela Okamiden så länge då


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Rackarns. Hoppas att det finns något annat som fyller upp tiden

1
Skriv svar