Ny film från Rockstars L.A. Noire

Robot
Ny film från Rockstars L.A. Noire

Undersökningar och förhör står på menyn i den andra rullen – se den nya gameplay-rullen i vår filmavdelning.

#rockstar-games, #la-noire, #team-bondi, #red-dead-redemption


Medlem
Ny film från Rockstars L.A. Noire

Maffigt!

Medlem

Spelet ser riktigt bra ut, gameplay ser... kanske bra ut? Fortfarande inte sett tillräckligt mycket för att kunna bestämma mig på den punkten. :-/


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Film noir är den enda noir!


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Inaktiv

släpp det till pc då ffs, så tjänar ni några miljoner til rockstar ps3&x360...

Medlem

Jag har drömt om ett deckar-spel precis som det, fudnerat ut exakt hur det skulle gå till väga, men jag trodde aldrig det skulle bli verklighet...tack rockstar!

Medlem

Epic winning!

Medlem

Oh jag blir så lack på att det är 2 månader kvar tills det släpps :@ gogo ge mig! ;P


signatur

Does your mother really know you're a game-a-holic?

Medlem

Har svårt för Rockstar ända sen GTA IV, vilket var ett hån mot allt vad pc heter :\ Nu gör de grymma spel men fullständigt skiter i oss pc-spelare, så vad tycker de att jag ska tycka? Just nu är tankarna omdem inte ljusa alla fall...


signatur

För att spel ska vara kul ^^

Medlem

Kul att få se lite mer bra skådisar med i spelet också som bland annat Greg Grungberg. Var också kul att se William O'Leary, har inte sett honom sen typ Hot Shots! Dock ser jag nu att han var med i T3, fast det kan inte varit något stort då jag inte kommer ihåg jag sett honom i den filmen.


signatur
Medlem
Skrivet av Ramrod:

Kul att få se lite mer bra skådisar med i spelet också som bland annat Greg Grungberg. Var också kul att se William O'Leary, har inte sett honom sen typ Hot Shots! Dock ser jag nu att han var med i T3, fast det kan inte varit något stort då jag inte kommer ihåg jag sett honom i den filmen.

Såg även massa Mad Men skådisar!

Medlem

Påminner mig lite grand om klassiska Police Quest serien från Sierra-on-Line och det är ju inte fy skam. Fast i 40-50tals tappning. Kan bli hur bra som helst, snyggt ser det ut iallafall och Rockstar brukar vara duktiga på att knåpa ihop spel (både GTA IV och Red Dead Redemtion är bland det bästa från den här generationen konsoller).

Medlem

fyfan va nice anisktsanimering blir kåt

Medlem
Skrivet av krqkan:

fyfan va nice anisktsanimering blir kåt

Haha, skön läggning.
Förövrigt kan jag inte annat än instamma.


signatur

Have a good time!

Medlem

Det verkar ju grymt! Synd att det inte kommer till PC bara...


signatur

Lär dig av andras misstag, du hinner inte göra alla själv.

Medlem

Grym!


signatur

¯\_(ツ)_/¯

Medlem

Kan bli hur grymt som helst

Medlem

Så jäkla snyggt! Men inte till PC... *snyft*

Medlem

Påminer ganska mycket om Red Dead Redemption filmerna.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Fyfan, så nice när denna teknologi blir standard i spel ... kommer bli svårt att spela titlar som saknar den skulle jag tro

Kommer detta inte alls till PC ?

Medlem

Kan bli tjatigt om spelet är för långt eller inte uppdelad i avslutande episoder. Kan ju vara bra att hotta upp sin engelska men tror ändå inte på spelet. Blir kanske ett kommersiellt fiasko.


signatur

Det var detta...

Medlem
Skrivet av GqchatarN:
Skrivet av Ramrod:

Kul att få se lite mer bra skådisar med i spelet också som bland annat Greg Grungberg. Var också kul att se William O'Leary, har inte sett honom sen typ Hot Shots! Dock ser jag nu att han var med i T3, fast det kan inte varit något stort då jag inte kommer ihåg jag sett honom i den filmen.

Såg även massa Mad Men skådisar!

Japp, dem har jag nämnt i tidigare trådar om spelet.


signatur

Mums...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Medlem

Asså shiiiit!
Längtar så mycket efter detta. Man får lite äventyrskänsla

Medlem

Hmm, man kanske ska skaffa sig en PS3....

Medlem

Lite tråkigt att varken detta eller Red Dead Redemption verkar komma till PC. Har inte lust att investera i en ny konsol när allt man äger är en sopsäck med pantburkar. Att det dessutom inte snöat något har gjort så jag inte kan jobba.

Medlem

Ser ju häftigt ut, de enda som oroar mig är väl att det nog inte kommer finnas mycket annat att göra än och lösa fall, inget "replay value". Dessutom kommer det nog finnas dlc för tusen spänn en månad efter release.
Men om spelet säljer bra och blir populärt så kanske vi får se lite mer kända skådisar i senare dlcn Charlie sheen som misstänkt för en hit and run eller nåt?

Det kan kanske bli lite väl mycket "lyssna" och klicka, men om det är en bra storyline, eller typ en interaktiv bok, varför inte.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

1
Skriv svar