Skyrim återupplivar Morrowind-känslan

Robot
Skyrim återupplivar Morrowind-känslan
Medlem
Skyrim återupplivar Morrowind-känslan

*fistpump*

Inaktiv

Det kanske inte är så främmande för oss nordbor


signatur

ASUS Maximus Gene-Z | Intel i5 2500 3.3GHZ (OC 4.3GHZ) | 16GB DDR3 1600MHZ | 1xEVGA GTX 670 2GB FTW | DELL U2412M | 2x1TB 7200rpm HD

Jag vet inte riktigt var i Sverige du bor... men i Göteborg har vi inga drakar som raidar Avenyn i alla fall.

Inaktiv
Skrivet av Sebastian Lind:

Jag vet inte riktigt var i Sverige du bor... men i Göteborg har vi inga drakar som raidar Avenyn i alla fall.

Nej, Avenyn finns ju bara i Göteborg. Lämna fäskekyrka så kanske också får se lite drakar


signatur

ASUS Maximus Gene-Z | Intel i5 2500 3.3GHZ (OC 4.3GHZ) | 16GB DDR3 1600MHZ | 1xEVGA GTX 670 2GB FTW | DELL U2412M | 2x1TB 7200rpm HD

Medlem

Själv gillar jag världen i Oblivion. Den känns realistisk fast med en hel del fantasy-element såklart. Det är lätt att ta till sig eller hur man ska säga.

Tyvärr avskyr jag dock världen i Shivering Isles som var på tok för "knasig" och främmande för min smak. Lite som Xen i Half-Life.

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:

Jag vet inte riktigt var i Sverige du bor... men i Göteborg har vi inga drakar som raidar Avenyn i alla fall.

Nä, inga drakar. Men inte så långt ifrån ändå.

Inaktiv

Med tanke på vilket fiasko jag tyckte Oblivion var så har jag få förväntningar på Skyrim.

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:

Jag vet inte riktigt var i Sverige du bor... men i Göteborg har vi inga drakar som raidar Avenyn i alla fall.

Näe, drakarna i Göteborg hittar du på Palace

Det var den bästa nyheten jag läst på hela veckan


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Jag har höga förhoppningar på Skyrim och tror att Bethesda drar nog sin erfarenhet från Oblivion och Fallout 3 för att göra det riktigt schysst.


signatur

Gammalt nick: General Hotshot
All makt åt John, vår befriare.

Medlem
Medlem

Morrowind... kanske blir till att köra igenom det någon gång igen. ^^


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem
Skrivet av cyberzaikoo:

ett ord: bra

(det var tre ord)

Skrivet av Proximately:

Morrowind... kanske blir till att köra igenom det någon gång igen. ^^

Ja för fan, Morrowind har ju, tycker jag, stått sig ändå förvånansvärt bra över åren. Tror jag. Nåväl, fint att de siktar på Morrowind och inte Oblivion för inspiration.

Medlem

Gött!!!

Drakar i Sverige?
Det skulle vara dom fisförnäma brudarna (och backslick kisarna) i Stockholm då..

Medlem

Underbart om det är sant! Mmm... Morrowind!


signatur

Have a good time!

Medlem

Sådär ja. De har nu mina pengar i fickan redan nu.

Medlem

Underbara nyheter


signatur

ID software, FPS gudarna!

Medlem

Bokade mitt exemplar efter att jag läste detta. Morrowind har jag installerat på min SSD nuförtiden, ännu underbart. Behöver inte ens mods för att kunna njuta av det, you heard me - jag har inget emot cliffracerarslen!


signatur

Jag är numera långhårig enbart i sinnet.

Medlem

Det gör dom alldeles rätt i.

Inaktiv

härliga nyheter

AW8
Medlem

Intressant info!


signatur

PC gamer 'til I die.

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:

Jag vet inte riktigt var i Sverige du bor... men i Göteborg har vi inga drakar som raidar Avenyn i alla fall.

Nej men ni har Lisebergskaninen

OML
Medlem

Det var vad jag ville höra, dock så hoppas jag att det kommer en expansion som är ännu närmare morrowind.

Wäää, medium armor, spears och axe.

Medlem

Låter som en underbar ide av Betheda. I Morrowind var just den känslan mycket större än i Oblivion. Gillar båda spelen med Morrowind är så fantastiskt att de kommer ha svårt att någonsin leva upp till det. Men Skyrim ser väldigt bra ut!

Medlem
Skrivet av Mahone:
Skrivet av Sebastian Lind:

Jag vet inte riktigt var i Sverige du bor... men i Göteborg har vi inga drakar som raidar Avenyn i alla fall.

Nej men ni har Lisebergskaninen

synd om er i övriga Sverige...här i Malmö har vi iaf drakar. Inget konstigt med det, alla vet ju att Skåne är ett klassiskt fantasylandskap...vi har orker i Trelleborg och Vättar i Lund också...


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem

Inga drakar i Göteborg? Testa gå till Palace en helg!

Medlem

Skit bra få.sitta och nöta DA2 tills november då

Medlem

Afterwork Mojito-Fredag på Palace idag ;D

12
Skriv svar