Het ny trailer och hemsida för The Secret World

Robot
Het ny trailer och hemsida för The Secret World

GDC-efterdyningarna är ännu inte över. Ta dig en titt på läckra bilder, rörliga bilder och en ny fräsig sajt.

#the-secret-world, #funcom


Medlem
Het ny trailer och hemsida för The Secret World

Tycker inte spelet ser speciellt lockande ut. dock har jag lite höga förväntningar på kommande MMO-spel. Kan inte riktig se vad själva end-gamet ska gå ut på i Secret World, men men det är väl bara vänta och se.

I alla fall mer spännande och hoppfullt än The old Republic.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Blir att testa det! verkar intressant

Medlem

Det kan bli bra, men det är Funcom vi snackar om, vänta i minst 1 månad innan ni köper det och läs några recensioner först osv.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Bara väntar på min beta nyckel ^^ detta spel har jag väntat på länge nu Ze Token is mine!


signatur

Dum di dum dum dum
http://sultansblogg.se

Medlem

Hade helt glömt bort detta. Tack för påminnelsen!

Medlem

Tycker det ser lika stelt ut som dom flesta mmo's, där man bara står och matar på varandra till den ene faller ihop.

Medlem
Skrivet av burkmopp:

Tycker det ser lika stelt ut som dom flesta mmo's, där man bara står och matar på varandra till den ene faller ihop.

Håller med, varför måste mmo´s jämt vara så stela och fula estetiskt, har inte med grafiken att göra med utan just rörelser, ljud, röster, animation, m.fl är ofta stela, kantiga, tråkiga? Ge mig ett bra mmo där är mer som nåt bra SP spel?


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Det ser ju minns lika stelt ut som The Old Republic tycker jag.
Men jag kmr nog prova båda dom här spelet för jag är ett så stort fan av fancoms adventure spel som TLJ och dreamfall.
Men SWTOR blir nog först på listan

Medlem

Alla fiender är så spektakulära och mastodontiga att titeln "Secret world" känns lite fel... trodde först att det handlade om mysterielösande och demon/spökjagande bakom samhällets kulisser.

Medlem

Oj oj oj, vad man har väntat på detta!!
Ska man sätta tänderna i ett nytt MMO så blir det detta. Gillar freeplay och no levels tänket. Hoppas det funkar i verkligheten också!

Medlem
Skrivet av HaZe303:
Skrivet av burkmopp:

Tycker det ser lika stelt ut som dom flesta mmo's, där man bara står och matar på varandra till den ene faller ihop.

Håller med, varför måste mmo´s jämt vara så stela och fula estetiskt, har inte med grafiken att göra med utan just rörelser, ljud, röster, animation, m.fl är ofta stela, kantiga, tråkiga? Ge mig ett bra mmo där är mer som nåt bra SP spel?

+1

En teori är väl dock att detta beror på rent tekniska begränsningar. MMO's grundidé är att så många som möjligt ska kunna spela spelet samtidigt. Om det skulle finnas komplex fysik (som jag oftast tycker är den största bristen i dessa spel) och andra dynamiska grafiska element så skulle spelen bli för tungrodda, både för servrarna och för många av de skruttburkar som finns där ute. Tyvärr har ju konsolmarknaden lyckats slöa ner den tekniska utvecklingen dessutom...

Medlem
Skrivet av HataMoto_:

Alla fiender är så spektakulära och mastodontiga att titeln "Secret world" känns lite fel... trodde först att det handlade om mysterielösande och demon/spökjagande bakom samhällets kulisser.

Ja! Det här var ju knappast vad deras första cinematiska trailers försökte förmedla... Fick nästan lite känslan av filmen Night Watch

Inaktiv

Det verkar vara nya trenden att ha utvecklare stå och haussa sitt MMO i reklamfilmer om det. Precis som i Guild Wars 2-filmen "Manifest" så står de i princip och ljuger en rakt upp i ansiktet.

Du kan spela din karaktär precis som du vill
Inga begränsningar som andra spel
Vårat spel är helt nydanande, inte alls som tidigare MMO
Inget grind

Sen är det inte alls så när det väl kommer till kritan, utan spelen har en massa regler som man begränsas av i alla fall. Och grind. Nu kan säkert Secret World och Guild Wars 2 vara riktigt bra spel ändå, jag är själv intresserad, Bara ogillar filmer när utvecklarna står och pumpar spelet med saker som med all säkerhet inte alls stämmer när det sen släpps.

Det som jag verkligen gillar med Secret World är att det inte är fantasy. Känns som bakgrunden och miljön är rätt fräsch. Om de lyckas med gameplay också så kommer jag att börja spela det.

Medlem

BTW: http://massively.joystiq.com/2011/03/10/gdc-2011-funcom-talks...
Mycket bra läsning där om spelet... en sak som jag gillar är en typ av quest som kräver snokande på internet m.m. för att klara precis som de gjort när de avslöjade spelet... oo vad kul det var ^^

Rekommenderar http://crygaia.net/news/


signatur

Dum di dum dum dum
http://sultansblogg.se

Medlem

Det finns även en mycket intressant gameplay serie här att njuta av. Snacka om att lyfta på locket!
http://www.gametrailers.com/game/the-secret-world/11084

Medlem

Storyn verkar lovande men det ser lite laggigt ut när man kollade på en Gameplay. Får se om det floppar eller inte

1
Skriv svar