Battlefield: Heroes - Lag spikes.

Medlem
Battlefield: Heroes - Lag spikes.

Tänkte spela liet BF: Heroes nu för första gången sen Beta, i princip. Och när jag började lira så insåg jag ganska snabbt att jag kunde glömma spelandet helt.

Jag har lag spikes var 20-30:e sekund. Lag spikes'en varar ungefär 5-8 sekunder varje gång. Det är hemskt! Har kikat officiella forum osv. Men allt jag hittar är folk som säger att jag ska uppdatera Ljud och grafiska drivrutiner.. Vilket jag gjorde.. Problemet kvarstår.

Jag stängde av alla ljudenheter jag inte använder (disable), testat leka runt med alla inställningar i spelet (ALLA!). Men det slutar alltid på samma sätt, lagg.

Har testat iexplorer och chrome, båda har samma problem. Tvekar på att Firefox gör saker bättre. Har även uppdaterat Punkbuster.. Testat stänga av PB innan jag startar spelet, så att skiten restartas, men får fortfarande samma problem.

Börjar få slut på idéer här nu.. Någon som kan hjälpa mig? Ruskigt sugen på att lira detta. Var så länge sen.

Tack!

Medlem

Testade även detta:

"1. I updated my punkbuster to date by using the pbsetup.exe from the punkbuster webside.
2. I copied the pbsec.htm file from the punkbuster webside in the pb/htm folder
3. I created a txt file and wrote the following:

QUELLTEXT

pb_sleep 500
pb_security 0"

Efter att jag testade detta, så funkade saker bättre, lag spikes'en försvan nog efter ett tag. Men istället fick jag ett felmeddelande från PB in-game, som sade något liknande; "PB - Important, key missing" - Bla bla bla.

Troligtvis så gjorde dessa config-inställningar att min koppling mellan PB-servrarna inte vart "safe" eller något. Tar bort detta genast.. Men ja.

Har testat en hel del.. Vill bara få skiten att funka.

1
Skriv svar