Vinn lyxigt Brotherhood till pc!

Robot
Vinn lyxigt Brotherhood till pc!

Fyra månaders väntan på Windows-versionen är snart över, fira den genom att vinna Auditore Edition.

#assassins-creed-brotherhood, #ubisoft


Medlem
Vinn lyxigt Brotherhood till pc!

För att vinna, krävs det då att man svarar snabbast och då självklart rätt?

Redaktör

Hur snabbt man svarar spelar ingen roll. Tävlingen pågår till och med onsdag nästa vecka, varpå vi drar vinnarna ur högen med korrekta svar.


signatur
Moderator | Testpilot

Dom drar bara på "random"


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Redaktör
Medlem

Grymma tävlingar ni har på den sista tiden!


signatur

A badly drawn wolf

Medlem

snacka om att detta året börjar riktigt bra på fz.. tävlingar varje vecka och inte små vinster heller:)

Medlem

Jag lär väl inte vinna. Som vanligt.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Nu ska här vinnas! Hoppas jag iaf


signatur

Lär dig av andras misstag, du hinner inte göra alla själv.

Medlem

Hoppas ni gillar den nya tävlingslayouten (om det nu är någon som märkt någon skillnad)


signatur

Webbutvecklare på FZ.se

Medlem

Bara att hoppas nu att man vinner

Medlem

Hoppas definitivt på att vinna nu när jag blivit pank och måste avboka min förhandsbokning på Codex Edition. Annars kan jag säga farväl till att få spela Brotherhood tills jag lyckas fixa sommarjobb och får betalt...

Medlem

Det är så härligt att ni har så många tävlingar på FZ, keep it up


signatur

Game long and prosper

Medlem

Hoppas att det är min tur nu

Medlem

Fråga 2 var svår , tittade på två olika lanseringsvideor

Medlem

Skulle nog vara super om man skulle vinna ens en gång. Börjar ha brist på pengar när det är så många bra spel man hamnar skaffa i vår.

Redaktör

Det kommer en till fintävling i morgon bitti.


signatur
Redaktör
Skrivet av Parabellum87:

Fråga 2 var svår , tittade på två olika lanseringsvideor

Det finns en ganska tydlig ledtråd på tävlingssidan.


signatur
Medlem

Jag må då säga att er nya tävlingsblanket blev väldigt vacker!

Medlem

Hoppas att man vinner!
har aldrig vunnit något! ;_;


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

Satt o fundera nu under tävlingen. Det finns inget lätt sätt att ta sig till en recension från spelets egna fz sida.


signatur

Jag har ätit pannkaka!

Moderator | Testpilot
Skrivet av Tompa:

Nej.

Antagligen drar ni på random. Av alla som har rätt, där drar ni random utav alla om det inte är så att man skrivt en "motivering".

Om du vill påstå ni inte bara glatt lägger alla som fått rätt svar i en påse och sedan drar den lyckliga vinnaren så börjar man ju undra vilken poäng det är att ens vara med. Hur dras vinnaren om det inte är random = lika chans för alla (som har rätt svar).


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Inaktiv
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av Tompa:

Nej.

Antagligen drar ni på random. Av alla som har rätt, där drar ni random utav alla om det inte är så att man skrivt en "motivering".

Om du vill påstå ni inte bara glatt lägger alla som fått rätt svar i en påse och sedan drar den lyckliga vinnaren så börjar man ju undra vilken poäng det är att ens vara med. Hur dras vinnaren om det inte är random = lika chans för alla (som har rätt svar).

Litar mera på FZ än på Melodifestivalen iaf. Ska man ifrågasätta alla dragningar så kanske man ska sluta med vinster.

Fz har nog inte tid med lappar. Antigen kör dom med något program eller gör som jag "Säg ett nummer mellan 1-1000"

ON: Gillar nya tävlingsdesignen eller vad man kallar det. Stilrent, och skön känsla.

Redaktör
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av Tompa:

Nej.

Antagligen drar ni på random. Av alla som har rätt, där drar ni random utav alla om det inte är så att man skrivt en "motivering".

Om du vill påstå ni inte bara glatt lägger alla som fått rätt svar i en påse och sedan drar den lyckliga vinnaren så börjar man ju undra vilken poäng det är att ens vara med. Hur dras vinnaren om det inte är random = lika chans för alla (som har rätt svar).

Till att börja med måste man ha alla rätt (vilket en och annan som menar att de aldrig vinner ibland glömmer). Det var det jag menade med "nej" på ditt random-påstående först. Förloppet därefter är höljt i dunkel, det är knappt vi själva minns från gång till gång.


signatur
Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av Tompa:

Nej.

Antagligen drar ni på random. Av alla som har rätt, där drar ni random utav alla om det inte är så att man skrivt en "motivering".

Om du vill påstå ni inte bara glatt lägger alla som fått rätt svar i en påse och sedan drar den lyckliga vinnaren så börjar man ju undra vilken poäng det är att ens vara med. Hur dras vinnaren om det inte är random = lika chans för alla (som har rätt svar).

Till att börja med måste man ha alla rätt (vilket en och annan som menar att de aldrig vinner ibland glömmer). Det var det jag menade med "nej" på ditt random-påstående först. Förloppet därefter är höljt i dunkel, det är knappt vi själva minns från gång till gång.

Kan det vara en antydan till att ni måhända dricker "lite" alkohol innan ni bestämmer vem ni ska ge vinsten till lite på kvällskvisten ;)?

Medlem

Ohh vad man skulle vilja ha detta<<<<3333333 då pengarna måste gå till annat har man inte råd med spel<3 så då får man lira gamla saker som man har på datan medieval 2 elr cs^^

Redaktör
Skrivet av Samura1Jack:

Kan det vara en antydan till att ni måhända dricker "lite" alkohol innan ni bestämmer vem ni ska ge vinsten till lite på kvällskvisten ;)?

Beror på hur många flaskor högklassig maltwhisky som dyker upp i postfacket för mutor.


signatur
Medlem

I hope i will "Bi-Winning"!

Charlie referens

Medlem

Ja detta vill man ju vinna

Medlem

Hittar inte tävlingen

12
Skriv svar