Total War: Shogun 2 – Collector's Edition

Robot
Total War: Shogun 2 – Collector's Edition

Ännu en tung pc-tävling på FZ, var med och kriga om en lyxig samlarutgåva och vanliga spel.

#total-war-shogun-2, #creative-assembly


Medlem
Total War: Shogun 2 – Collector's Edition

ojoj vilken härlig tävling!
tror dock att ni har skrivit fel i tävlingsvinsterna... det är inte fyskam med Assassin's Creed: Brotherhood men eftersom tävlingen handlar om Shogun 2...

Medlem

1:a – 2:a pris
Assassin's Creed: Brotherhood – Collector's Edition
3:e – 5:e pris
Assassin's Creed: Brotherhood

Fixa det där så det står rätt^^

Redaktör

Så penibelt... Fixat.


signatur
Medlem
Medlem

LÅT MIG VINNA WÄÄÄÄÄÄ!

Medlem

Google Chrome: ser svaren, men inte frågorna... Inte bra, följ standarder!

Edit: Sidan ser ännu värre ut i IE8

Vad har hänt med er webbplattform, det verkar gå utför. Inte första gången det ser konstigt ut. Ni får klaga hos leverantören


signatur

The price for freedom is eternal vigilance...

Medlem

Den här tävlingen vill jag verkligen vinna! Hoppas!


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Redaktör
Skrivet av ibib:

Google Chrome: ser svaren, men inte frågorna... Inte bra, följ standarder!

Edit: Sidan ser ännu värre ut i IE8

Vad har hänt med er webbplattform, det verkar gå utför. Inte första gången det ser konstigt ut. Ni får klaga hos leverantören

Jag har provkört i Chrome, Firefox och (styggelsen) IE 8, tävlingen fungerar helt problemfritt i samtliga. Du kör inte annonsblockerare eller dylikt?


signatur
Medlem

Köpte just Empire för 75 spänn på Steam.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

ÅÅÅ hoppas hoppas hoppas att alla svar är rätt så man får detta spel, längtar så mycket att få lira annat en demon

Medlem

Det vore ju inte fel med en sån här


signatur

Lär dig av andras misstag, du hinner inte göra alla själv.

Medlem

Självklart är man med och tävlar Shogun 2 är ett spel som knyter cirkeln i en suverän spelserie.

Medlem

Uj vad man håller tummarna nu!

Medlem

VILL HA!

Äntligen en tävling i mitt tycke.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem

Fan vad nice med tävling på detta spel *Håller tummarna*


signatur

The King is Back

Medlem

Av demot att dömma är nog Shogun 2 det bästa de gjort; förhoppningsvis blir jag inte besviken vid release.

Medlem

plockar ni bort min kommentar för att jag uppmärksammar ett fel och ni tycker det är enklare än att rätta till det?

Redaktör
Skrivet av fanboyen:

plockar ni bort min kommentar för att jag uppmärksammar ett fel och ni tycker det är enklare än att rätta till det?

Jag plockade bort kommentaren för att den var en potentiell spoiler. Du har rätt i sak, men det påverkar knappast tävlingen och eftersom frågor/svar inte kan ändras i en pågående tävling får det stå.


signatur
Medlem

nu är det brara att hålla tummarna för att det går vägen:)

Medlem

OHH jag vill ha !!!!! antingen denna eller brotherhood<3 men helst denna skulle köpa något av dom endå!!! Btw sista frågan var enkel<3

Medlem

Sitter på OS X 10.6.6 och kan inte se frågorna i varken Chrome (dev channel) eller Safari. Nån annan som har haft detta problem och lyckats lösa det?

Medlem

Är med i denna och Brotherhood tävlingen, kommer inte vinna någon av dom!

Den dagen jag vinner en FZ tävling är då Jorden går under!

Vilket kanske är dags nu då Japan ligger i ruiner?


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Bästa tävlingen hittills. ^^

Medlem

Tror jag svarade fel på sista frågan. Den kan ju vara två olika saker O_o

Medlem
Skrivet av cyax:

Sitter på OS X 10.6.6 och kan inte se frågorna i varken Chrome (dev channel) eller Safari. Nån annan som har haft detta problem och lyckats lösa det?

Lösningen var att fylla i fältet för land även om det står: "Anger du inget land, antar vi att du bor i Sverige"

Redaktör
Skrivet av cyax:
Skrivet av cyax:

Sitter på OS X 10.6.6 och kan inte se frågorna i varken Chrome (dev channel) eller Safari. Nån annan som har haft detta problem och lyckats lösa det?

Lösningen var att fylla i fältet för land även om det står: "Anger du inget land, antar vi att du bor i Sverige"

Ah, tack för infon! Vi upptäckte att det var lite otydligt med vad som behövde fyllas i, tydligen finns mer att fixa. Vi kikar på det inom kort.


signatur
Medlem

Skulle vara riktigt sweet att vinna nått!

Medlem

Fantastisk tävling.
Vinner jag så kan jag avbeställa förhandsbokningen. Vinner jag inte så... ja, då får jag punga ut med pengarna och kriga som en galen samurai ändå.
Lycka till alla

Medlem
Skrivet av Gagoff:

Fantastisk tävling.
Vinner jag så kan jag avbeställa förhandsbokningen. Vinner jag inte så... ja, då får jag punga ut med pengarna och kriga som en galen samurai ändå.
Lycka till alla

Haha sitter i exakt samma sits, good luck!

12
Skriv svar