Unreal Engine-demon från GDC kan bli spel

Robot
Unreal Engine-demon från GDC kan bli spel

Mark Rein utesluter inte att den tekniska uppvisningen från förra veckans spelutvecklarmässa kan bli en fullödig produkt.

#epic-games


Medlem
Unreal Engine-demon från GDC kan bli spel

Det ser ut som en blandning av Blade Runner och Deus Ex. Mycket bättre än så borde det ju inte gå att få, kan jag tycka.

Medlem
Skrivet av kollapse:

Det ser ut som en blandning av Blade Runner och Deus Ex. Mycket bättre än så borde det ju inte gå att få, kan jag tycka.

Instämmer!
Skön känsla i demot. Känslan och grafiken skulle passa en modern Deus Ex klon.


signatur

Have a good time!

Medlem
Skrivet av kollapse:

Det ser ut som en blandning av Blade Runner och Deus Ex. Mycket bättre än så borde det ju inte gå att få, kan jag tycka.

Instämmer helt.
Klart ett spel jag hade kunnat tänka mig om det kommer.

Medlem

haha gillade slutet med roboten_: ) men ska bli interesant vad det blir av det hära


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Bara det är samma grafik så är jag nöjd.


signatur

while(I.alive()){cout << I.says("Tjenare");}

Medlem

Det hade ju inte varit fel, hoppas!


signatur

Lär dig av andras misstag, du hinner inte göra alla själv.

Medlem

Aha och är inte motorn till för att just göra spel med?

Aja jag ska köpa en bil men vi får se om man kan köra den


signatur

The King is Back

Medlem

Musiken gör så mycket för den här videon också, riktigt skön stämning. Och om ni vill se den i riktigt FET kvalla, tanka härifrån: http://udk.com/showcase-samaritan "download samaritan video" 300mb goodness!

Medlem

Jag är på. Den där enorma mechen får de gärna ta bort eller göra avsevärt mindre dock. Lite för mycket Terminator över det och det förstörde Bladerunnerkänslan.

Medlem

fick lite prototype känsla av den.

Medlem

Tyckte att karaktärsdesignen var väldigt lik den i Brink.

Medlem

Hoppas hoppas, finns allt för lite av den här typen av spel och miljöer.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

Gör en modern remake av Deus Ex istället

Medlem

Trevligt att höra. Så fort jag såg demot tänkte jag "Hoppas detta blir/är ett spel".

Please, skriv en story innan ni gör ett spel, det går inte att göra något bra enbart av snygga, rörliga bilder.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Inte illa, verkligen bra grafik. Ansiktet ser verkligen levande ut.

Ett ffristående Gears of War i sandbox/freeroam-system där spelaren bygger upp ett team för att resa runt planeten och utföra uppdrag för credits som används till sjukvårdskostnader, uppgraderingar, träning och utrustning, allt ihoppackat med denna grafik.
200timmars speltid om man ska göra allt i spelet.
Online campaign Co-Op.

Nu spårade det ur men drömma måste man ju få!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Jädrar sicken grafik. Det här spelet skulla jag vilja se till PC.
PS:Skulle kunna betala 5000 kr för ett sånt här spel med den här grafiken och så som spelet verkade vara på det sättet då ckså vil ja ha hoppas att man får se det här spelet snart, som sagt jag skulle vara villig att betala 5 lax för ett sånt här spel.

Skrivet av laxan96:

Jädrar sicken grafik. Det här spelet skulla jag vilja se till PC.
PS:Skulle kunna betala 5000 kr för ett sånt här spel med den här grafiken och så som spelet verkade vara på det sättet då ckså vil ja ha hoppas att man får se det här spelet snart, som sagt jag skulle vara villig att betala 5 lax för ett sånt här spel.

Kanske om 20 år...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Vill dra mig till minnes att den första teknikdemon på unreal engine 3 som kom 2003 innehöll footage på vad som senare blev Gears of War. Man kan ju alltid hoppas att Epic vågar satsa på något nytt efter GoW3 senare i år.


signatur

Man verdirbt einen Jüngling am sichersten, wenn man ihn anleitet, den Gleichdenkenden höher zu achten, als den Andersdenkenden

1
Skriv svar