Red Faction: Armageddon är 12-15 timmar långt

Robot
Red Faction: Armageddon är 12-15 timmar långt

Volition menar helt enkelt på att minst ett dussin timmar kommer gå åt i Mars innanmäte.

#red-faction-armageddon


Medlem
Red Faction: Armageddon är 12-15 timmar långt

Som dead space då. Ja det här gör ju inget 3an var för mej ett mp spel hoppas att 4an får minst lika grym mp me.

Det tror jag säkert. 1:an håller fortfarande idag.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Det var väl ett jädra tjafs om speltid på sistone.
Jag förstår anledningen men... *suck*


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

håller med föregående, massa tjat om längd.
spelar hellre ett riktigt bra 5 timmar långt spel än något mediokert 20 timmars äventyr.

Inaktiv

blir nog ett köp...

Medlem

Ser att Red Faction-spelen har fått bra kritik genom tiderna. Har dock aldrig tagit mig tid att spela något av spelen. Är detta något konsol-fördummat spel eller är det en fullvärdig PC-upplevelse? Då jag, liksom typ hela FZ, helst spelar FPS på PC. Någon som vet?

Medlem

Frågan som bestämmer om det blir ett köp eller inte: Kommer det ha COOP?

Skrivet av über_alles:

Ser att Red Faction-spelen har fått bra kritik genom tiderna. Har dock aldrig tagit mig tid att spela något av spelen. Är detta något konsol-fördummat spel eller är det en fullvärdig PC-upplevelse? Då jag, liksom typ hela FZ, helst spelar FPS på PC. Någon som vet?

Har bara spelat på PC, mycket underhållande spel, förutom 2:an, den var markant annorlunda.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

1
Skriv svar