Exklusiv Star Wars: The Old Republic-film på FZ

Robot
Exklusiv Star Wars: The Old Republic-film på FZ

Vi bjussar på nytt gameplay från Biowares viktiga MMO.

#bioware, #star-wars-the-old-republic, #world-of-warcraft


Moderator | Testpilot
Exklusiv Star Wars: The Old Republic-film på FZ

VILL BARA HA DETTA SPEL <3


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Jäsikens vad det här kommer bli roligt!


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem
Medlem

Är lite tveksam till om detta spel kommer bli så bra som alla hoppas

Medlem

omg omg omg omg!

Medlem

Exklusiv? Denna finns i den senaste nyheten på swtors hemsida.

Medlem

Grym gameplay-film. Sånt vi vill se. Tycker dock de ska visa lite mer distansbilder hur snyggt och detaljerat vissa områden kan vara även på avstånd.

Medlem

Ser inget vidare ut tycker jag, jämför med lite ingame strider från wow så ser detta extremt stelt och tråkigt ut.

Medlem

Rätta känslan infinner sig med Williams musik, men det hela känns lite fusk när jag gissar ingen av hans musik verkligen kommer vara med. Detta är istället "old republic" och kommer ha massa "generic" urvattnad egen musik. (bara min negativa inställning, kanske blir bra musik, men aldrig i Williams klass.) Jag är av den gamla skolan och önskar mig egentligen bara ett nytt SWG. Tyvärr är väll detta det bästa man kan få i dagsläget.


signatur

gurkoz!com - www.gurkoz.com | Everything you can imagine is real

Medlem

Exklusiv? Den är ju uppe på swtor.com....

Medlem

Sen är jag tveksam till själva gameplayet, tveksamt om det är lika roligt som filmerna när det tar ~20 sekunder att nöta ner en fiende med typ 10-20 laserskott eller slag med en lightsaber plus att man bara står still och levererar "timed attacks". Jag tycker de borde satsat på att göra det till ett action-mmo där man siktar själv osv - tror de hade tjänat mer på det. Nu är det egentligen bara wow in space + voice overs.

AW8
Medlem
Skrivet av gurkoz:

Rätta känslan infinner sig med Williams musik, men det hela känns lite fusk när jag gissar ingen av hans musik verkligen kommer vara med. Detta är istället "old republic" och kommer ha massa "generic" urvattnad egen musik. (bara min negativa inställning, kanske blir bra musik, men aldrig i Williams klass.) Jag är av den gamla skolan och önskar mig egentligen bara ett nytt SWG. Tyvärr är väll detta det bästa man kan få i dagsläget.

TOR kommer att ha med Williams musik, musik från KotOR, musik från KotOR 2, och nykomposerad musik av flera kompositörer, bland annat Mark Griskey som gjorde KotOR 2-musiken och Jesse Harlin som gjorde Republic Commando-musiken.

EDIT: Det var som... jag hittade en 7 månader gammal nyhet där jag sa samma sak till dig!

Nåja, allt jag kan säga är att jag tycker att musiken i RC, KotOR, KotOR 2 och TFU är allt ifrån dålig. Williams är mästaren, men jag tycker inte att dessa spel ligger så långt efter.
Det tråkigaste är givetvis att Jeremy Soule inte är med och gör musiken.


signatur

PC gamer 'til I die.

Medlem

Allt utan striderna ser ju awezum ut


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Medlem

Vill minnas att jag läst nånstans att spelet kommer ha över 6 timmar med EGEN KOMPONERAD musik i John Williams-stil, utöver klassiska John Williams musik från filmerna.

Nya trailern gjorde bara längtan efter spelet värre. VILL HA!!!!


signatur

🖥️ Intel i5-12400F • 32GB DDR4 • Geforce RTX 3060
🎧 HyperX Cloud Flight ⌨️ HyperX Alloy Elite 🖱️ HyperX Pulsefire Raid

Hörde jag Jennifer Hale där i mitten?

Det lät som jag hörde "Prejudice - set to maximum"? OK...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Ojsan, jag läste visst fel. Trodde detta var Knights of the old republic, damn...

Medlem

Har fortfarande problem med den grafiska stilen de valt för spelet.

Medlem
Inaktiv

det här måste jag köpa

Medlem
Skrivet av AW8:

Det var som... jag hittade en 7 månader gammal nyhet där jag sa samma sak till dig!

Haha rätt sjukt. Kan säkert stämma, jag ska försöka komma ihåg det denna gången.

Ska erkänna jag inte gjort mera efterforskning än jag såg någon developer video där någon skröt om att de skulle göra ny musik som var inspirerad av Williams orginal. Yeah right tänker ju jag, försöka duger. Men kul o läsa att det verka bli en stor blandning som förhoppningsvis funkar.

Jeremys musik i Kotor va rätt najs, en hel del memorable stycken där om än att jag bara tänker på guildwars så fort jag hör något han komponerar. Får hoppas han förnyat sig lite på senare dagar.

Ska sanningen fram så är jag så sjukt starwars nördig att inget kommer duga om det inte direkt har någon koppling till de tre gamla filmerna. Man har växt upp med att se filmerna löjligt många gånger (Jag vet jag även spelade in filmerna på kassettband och låg och lyssnade på på natten, ja, jag vet.) Man har en förutfattad mening om vad star wars verkligen är och det är mer eller mindre mitt eget fel. Dock så är jag ändå glad för varje spel i serien som ges ut och swtor ser ut att bli något speciellt.

Enda jag är rädd för är att EA ska påverka utvecklingen på samma sätt som med Dragon Age 2 som uppenbarligen hade sina brister.


signatur

gurkoz!com - www.gurkoz.com | Everything you can imagine is real

Medlem

Jag har så svårt o förstå, det är år 2011, varför ser det så fruktansvärt stelt ut? Grafiken ser ut o vara från 2005 (Max), & animationerna känns som ihopslängda i timeline:n i Flash.

Jag hade höga förhoppningar om detta spel när jag såg en några trailers för ett nu ganska så bra tag sedan, men nu sedan gameplay-filmerna börjar ramla ut blir jag allt mer skeptisk.

Star Wars är lika "djupt" nuförtiden som Lucas fickor, synd att det gick så snett.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Horzie:

Jag har så svårt o förstå, det är år 2011, varför ser det så fruktansvärt stelt ut? Grafiken ser ut o vara från 2005 (Max), & animationerna känns som ihopslängda i timeline:n i Flash.

Jag hade höga förhoppningar om detta spel när jag såg en några trailers för ett nu ganska så bra tag sedan, men nu sedan gameplay-filmerna börjar ramla ut blir jag allt mer skeptisk.

Jag håller verkligen med Horzie... när skall dom visa en film där de ser ut att ha mer än 20 fps? Själva grafiken är det inget fel på i sig, men spelet måste flyta. Dags för Bioware att skärpa sig och släppa en rktig trailer där spelet faktiskt ser spelbart ut.

Inaktiv

Detta spelet ser ut som skit.

Biowares största flopp inkommande.

Medlem

Ser riktigt episkt ut, får spelet bra mottagning så kanske det blir köp 2-3 månader efter release


signatur

Game long and prosper

Medlem
Medlem

Lite deprimerande att se så stela animationer i ett spel som garanterat kostat mer än en liten slant att göra... Inte för att SW-TOR är det enda spelet som lider av detta, långt ifrån. Men för min egen del så hade det tillfört spelkänslan en hel del att slippa se fighter med samma dåliga flyt som farmors diabilder.

Medlem

I looker ferward !!!

12
Skriv svar