Chippat XBOX 360 Säljes 65 Spel + 6 kontroller + mer!

Medlem
Chippat XBOX 360 Säljes 65 Spel + 6 kontroller + mer!

Hej! PRIS: 4000 kr.
Säljer nu mitt älskade Xbox 360! Jag har nog haft det i drygt två år, men det är i gott skick. Jag säljer xbox:et p.g.a. tappat intresse och för att få in pengar till en macbook pro Det Ingår drygt 65 st. spel(!), varav alla är brända förutom ett vilket är DJ Hero. 2 st. spelkontroller ingår, 4 st. Scene It kontroller, 2 st. Mikrofoner samt 1 st. DJ Hero Turntable. Elkabeln ingår såklart också, men jag har tyvärr inte original bild-kabeln kvar : / men jag slänger med en HDMI-Kabel istället! Tyvärr så går det inte att spela online (via XBOX Live) då jag tyvärr blivit bannad.
Och om ni ska spela "nya" spel så måste stoppa i en skiva innan ni startar spelet, eftersom att microsoft har gjort massa uppdateringar för att försöka bli av med piratkopiering, men spelen funkar alldeles utmärkt om du stoppar skivan innan Skivan heter "activate.iso" och den ingår såklart också!

Fråga gärna om det är någonting som är oklart!

Tack på förhand // Anton

Medlem

Hej, skulle tro att du inte kommer lyckas med att sälja ditt chippade xbox här på FZ... och det är ett väääääldigt saftigt pris du har ;p för en massa illegala spel GLHF

Medlem

65 piratade spel = 0kr. Billigaste slimen på elgiganten ligger på 2150kr. Varför då köpa en box som låter mycket och är bannad från live för 4000?!

Medlem

lycka till att sälja den för 4k


signatur

I got an offer you cant refuse!

Medlem

du kan inte räkna det på det viset tbh att 65 = 1100


signatur

I got an offer you cant refuse!

1
Skriv svar