The National gör musik till Portal 2

Robot
The National gör musik till Portal 2

Årets coolaste samarbete?

#valve, #portal-2


Medlem
The National gör musik till Portal 2

Känner inte igen dem alls :S

Medlem

Men det är ett grymt bra band!

Sök på The Boxer på Spotify och lyssna in dig, en av 00-talets bästa skivor. High Violet som släpptes förra året var också riktigt fin.

Medlem

Har svårt för sån här musik

Medlem

Meh.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Haters gonna hate!

Medlem

Wow! Galet grymt samarbete. Ska bli sjukt spännande att se hur det blir!

Medlem

Blir inte nöjd förrän Creedence Clearwater Revival återuppstår och gör soundtracket till ett spel.


signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem

Bleh, lät riktigt tråkigt, sån här musik passar inte till ett sci-fi spel enligt mig. Elektronik musik av något slag skulle passa mycket bättre.

Medlem
Skrivet av blust:

Bleh, lät riktigt tråkigt, sån här musik passar inte till ett sci-fi spel enligt mig. Elektronik musik av något slag skulle passa mycket bättre.

Betyder inte att detta kommer ha något i dess riktning. Mycket handlar om nyskapande och tema. Underground grupper passar utmärkt till detta som ännu inte har blivit förstörda av mainstream och stora skivbolag. Vissa av deras låtar är underbara, kanske i mycket av Portal theme men som tidigare betyder inte att de kan skapa en låt med dess theme.

Grymt nice av Valve att försöka med något nytt och okänt.

MFZ
Medlem

har aldrig hört talas om detta band, och efter ett par sekunders lyssnande på klippet känner jag instinktivt att detta kan inte vara en bra kombination.

man får väl hoppas att det bara är till the credits roll.


signatur

“Blessed be the stonecutters. it took a quarry to bury the dreams.”

Medlem

Aldrig hört dom förut, iallafall inte just den låten. Ska bli intressant att se vad som blir av detta, jag kan nog tänka mig att ens medhjälpare börjar sjunga på den och att man använder låten ett flertal gånger, kanske som ett kärt minne i outrot för att minnas sin döda kompis.

Medlem

det här är jag mycket skeptisk till. finns så mycket annan bra musik som skulle passa bättre, skulle vilja ha någonting mörkt, industriellt och atmosfäriskt. skulle tex vara mycket coolare om dom hade med Amon Tobin!

Medlem

Jag gillar The National, men får se om det passar till Portal. Ett spännande val i alla fall.

Medlem

The National är ungefär världens bästa band just nu. Succen är ett faktum!


signatur

8 timmar om dagen, 5 dagar i veckan. Och du som ville bli något.

Medlem

Som om jag inte redan var tillräckligt peppad inför Portal 2. Nu rann liksom bägaren över.

1
Skriv svar