En medelsvenssons virtuella äventyr

Robot
En medelsvenssons virtuella äventyr

Går det att spela Grand Theft Auto IV som en helt vanlig, laglydig medborgare? Nej, det gör det förstås inte. Johan Martinsson försökte ändå.

#grand-theft-auto-iv


Medlem
En medelsvenssons virtuella äventyr

Det bästa jag har läst på länge. Skrattade så jag grät stundtals.


signatur

Acer Predator Helios 300 PH315-54 | i7 11800H | Geforce RTX 3070 | 32GB RAM | 1TB SSD
PlayStation 4 | Nintendo Switch OLED | Samsung Galaxy S21

Medlem

Underbart xD Sitter här på lördagsmorgonen och skrattar så jag gråter ;D

Medlem

Helt klart det bästa jag läst på länge. Skrattade så jag grät jag också!

A+ =D


signatur

"Allt blir bättre med Italo Disco"

Medlem

Klockrent skrivet. Riktigt rolig läsning.


signatur

I9 9900 - RTX 3080 - 32GB - 990 pro

Medlem

Lysande! Well played, sir!

Medlem

klockrent bra skrivet

Medlem

Den här artikeln var såpass bra att jag loggade in för första gången på något år för att kommentera. Vackert! Det här för tankarna till gamla Datormagazin och Svenska Hemdator Nytt.


signatur

Rollspelsguru
Community Developer på Sharkmob
fd. Sr. Community Manager på Battlestate Games

Medlem

6 sidor bullshit av en 14-åring...tänk alla timmar som du slösat bort på den här skiten, min kommentar är också skit men den tog 30 sekunder att skriva

Medlem

antagligen bästa artikeln som finns på FZ just nu!

Medlem
Skrivet av Mortalis:

6 sidor bullshit av en 14-åring...tänk alla timmar som du slösat bort på den här skiten, min kommentar är också skit men den tog 30 sekunder att skriva

Alla förutom du har uppskattat den. Känns som att du slösade mer tid av ditt liv med att skriva din kommentar än vad artikelförfattaren gjorde, då ingen med högsta sannolikhet lär uppskatta din kommentar.

AW8
Medlem

Haha!! Underbart skrivet!

Älskar de små detaljerna som Niko's roliga "WAAAAATCH THIS!!!" eller att man ibland rycker ur taxiföraren eftersom det är samma tangent man använder...


signatur

PC gamer 'til I die.

Medlem

Underbar text!


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem

GG!

Mer sånt här, hur kul som helst att läsa!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Sällan sitter man och skrattar rakt ut på detta vis. Briljant!

Medlem

Efter att ha hyllats på diverse fina blaskors kultursidor, kommer här äntligen en nykter recension av ett riktigt sjukt spel.

Epic!

Medlem

lol! bra jobbat!


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem

Johan Martinsson är nya stjärnan


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem
Medlem

Haha jag får lov att instämma i hyllningskören, detta var något utav det roligaste jag läst på länge. Man känner sig väldigt konstig när man sitter ensam och skrattar utan att kunna sluta. Riktigt roligt skrivet, kul att få se GTA ur ett lite annorlunda perspektiv. Nästa vecka..... Vad?

Inaktiv

Så j*vla bra! Skrattade så jag hissnade. ^^ Ett tag fick jag faktiskt gå ifrån datorn och lägga mig på sängen för att det var svårt att sitta upp samtidigt som man skrattade så mycket. Riktigt, riktigt bra!

Det här uppskattas, mer sånt!

Medlem

Väldigt bra skrivet.

Medlem

Tyckte det var en rolig läsning,

Men det var ju inte så att jag började skratta som många andra konstigt nog började göra.
well well inte har alla samma humor

+1 JM... We like...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Medlem

Hahahhaha klockrent! Tack för en grym läsning!! Mer sådant, gärna i andra spel. Jag skulle föreslå baldurs gate 2 när man väl kommit ut på gatorna från fängelsehålan i början!

Medlem

Riktigt bra skrivet!!! Skrattade högt, tar verkligen fram att den öppna världen är ganska styrd ändå i GTA. Mer sånt.

Medlem

Helt fantastiskt skrivet!
Underbar underton till både det allvarliga, det banala och det ironiska i vad GTA IV faktiskt är.

Stort tack för en härlig läsning på lördagsförmiddagen!


signatur

Jag glömmer aldrig ett ansikte men i ditt fall är jag villig att göra ett undantag.

Medlem

Johan Martinsson, nuförtiden en LEGEND!

Medlem

Kalasbra! Hatten av.

Skriv svar