Nytt Tribes-spel i år

Robot
Nytt Tribes-spel i år

Hi-Rez Studios återvänder till den klassiska onlineskjutaren med det nedladdningsbara Ascend.

#hi-rez-studios, #global-agenda, #tribes-2, #tribes-universe, #tribes-ascend


Medlem
Nytt Tribes-spel i år

oohh häftigt. låter lovande

Medlem

Åh! Tribes 2 är den bästa och roligaste multiplayer-shootern någonsin! Hoppas verkligen att Hi-Rez får till rätt känsla i spelet.

Varför spelar Diamond Sword och Blood Eagle sten sax påse på bilden för övrigt?

Medlem

Har köttat mycket i Tribes


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

*håller tummarna så hårt så dom börjar blöda*

Medlem

Alla Tribes spelen har man pagat mycke.. Tribes 1 blev det mest av tror jag.. Finns inge spel som slår det skiing (Stavning?) känslan


signatur

Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka. - A. Einstein

Medlem

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!
Kan faan inte tro det är sant! Snälla snälla låt detta lyckas så det inte blir skit eller dör ut direkt...

Ge oss ett tribes gjort för e-sport och klanmatcher


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Wut! Fan va gött!

Inaktiv

Tribes var verkligen långt före sin tid när det kom. Men tveklöst ett av dom bästa teambaserade multiplayerspelen som jag spelat bortsett från Quake-serien.


signatur

You must construct additional pylons.

Medlem

kommer ihåg gamla härliga tribes 2 som man lanade som bara den en gång i tiden


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem

Tribes : Vengeance MP demo var grymt, spelet var helt okej det med. Synd att det är få eller inga som spelar MP (såvida detta inte ändrats sen jag senast kollade) numera, detta spel skiljer sig både från UT och Quake (och liknande spel) mycket tack vare Jet-Packs och grabbling hook.

Tror inte jag spelat de andra delarna i serien, kan ha testat ett demo på något/några men inte mer.
Hoppas de lyckas göra ett spel i stil med Vengeance=).

Medlem

Tribes 2 som är anledning till att man hamna här på FragZone för ca 8-9 år sen!
Memories.

Medlem
Skrivet av PcGamer:

Tribes : Vengeance MP demo var grymt, spelet var helt okej det med. Synd att det är få eller inga som spelar MP (såvida detta inte ändrats sen jag senast kollade) numera, detta spel skiljer sig både från UT och Quake (och liknande spel) mycket tack vare Jet-Packs och grabbling hook.

Tror inte jag spelat de andra delarna i serien, kan ha testat ett demo på något/några men inte mer.
Hoppas de lyckas göra ett spel i stil med Vengeance=).

Tribes vengeance misslyckades mycket tack vare obefintlig marknadsföring och en svikande utvecklare. Det tilltalade heller inte tidigare fans av serien då spelet på många sätt är förenklat mycket mer simpelt i sin spelmekanik. Men med bra marknadsföring och en utvecklare som inte pissade på sina konsumenter några veckor efter release så tror jag att T:V endå hade haft en bra plats på spelmarknaden.

Vill understryka att även fast T:V inte riktigt går att jämnföra med T1 eller T2 så gillade jag spelet väldigt mycket, men får jag välja så hoppas jag detta kommande tribes blir mer som T2.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Starsiege Tribes var ett av de absolut första spel som fick mig att falla för online gaming. Särskilt när det kom till modarna som skapades för spelet.

Inaktiv

senaste tribes (vengeance) var verkligen inte såå dåligt som det gick för det tycker jag, floppa stenhårt.

1
Skriv svar