Det snackas kurvor i Shift 2

Robot
Det snackas kurvor i Shift 2

Långsmala kurvor, mjuka kurvor och vågiga kurvor. De kommer i alla former och storlekar och är en fröjd för både kropp och själ.

#shift-2-unleashed


Medlem
Det snackas kurvor i Shift 2

"This is real racing" står det så självsäkert i filmen, nja vi får väl se.
Ärligt så blir jag glad om det är halvhyffsat .. . . om det nu ens blir det.


signatur

Jäh!

Medlem

åh nästan så jag börjar få hjärnblödning på all denna
"This is real racing..."

jo så som dom trollar med deras videos på shift1 så förväntar jag mig inget ifrån shift2....
Men återstår att se....


signatur

Sim-Racing

Medlem

Grymt snygga om än lite klyschiga trailers från detta spel.

Jag hoppas ni är med på att med "real racing" så menar dom presentationen och inlevelsen, och INTE körfysik. De försöker återge hur det känns, låter och ser ut att verkligen sitta i en racingbil under tävling.
Presentationen kommer först och körfysiken i andra hand.

Jag välkommnar iaf Shift-seriens approach till racing, känns nytt och annorlunda. Shift1 föll dock kort för mig pga det rätt tråkiga SP/MP innehållet och jag hoppas 2an lyckas bättre för jag köper det garanterat dag1.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Spel som styrs bäst med joystick eller ett spel där man belönas av att använda ratt?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Här är för er som vill läsa lite mer om spelet, http://speedhunters.com/archive/tags/Shift2+Unleashed/default... står en hel del och är många bilder från ingame

Medlem

Chase cam var helt värdelös i första spelet, plus att bilarna betedde sig som om det var ishal asfalt dom körde på?? Jag tyckte om ettan på många sätt, men körfysiken var nåt av det sämsta jag kännt på. Man var tvungen att köra helmet cam för att det skulle kännas ens lite realistiskt. Så jag hoppas det har blivit bättre i 2:an, speciellt med tanke på allt "this is real racing" snack.


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Avstängd

Är den lika bra som shift eller bättre så blir jag glad

Medlem

Det är väldigt mycket mörkerkörning, hoppas inte att det i princip bara blir det...


signatur

Lär dig av andras misstag, du hinner inte göra alla själv.

Medlem

Hatar banor med för många kurvor så håller inte med rubriken alls. Älskar småkurviga banor fast med damer är det tvärt om.


signatur

Det var detta...

1
Skriv svar