Titel på Profil Titeln Tråden!.

Titel på Profil Titeln Tråden!.

Har någon annan märkt att titeln på ens profil har ändrats?, hur går detta till egentligen?, Finns det något magiskt antal inlägg som ändrar den?. Hur funkar det liksom.
(Finns det i sådant fall något sätt att få den ändrad, Jag menar liksom att jag älskade min förra titel "Har för mycket fritid", tyckte den var en fyndig vinkling till mitt nick, och jag klappar den som skrev det på axeln!. Nu har den ändrats till "Galen Kyckling"....Why?.
Om jag smörar ordentligt för Plan 7(5) eller..Calle, kan jag få tillbaka min gamla titel.)

Sen kommer frågan till er alla, Vad skulle ni vilja ha för CrAZy titlar? t.ex "Hummersmiskare", "Funkar i DOS" eller "Spartansk sprattelgubbe"? Go Crazy med era förslag.

Jag ska allt visa er en galen kyckling.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Ja, antalet inlägg visar hur "galen" du är

Spartansk skåning - skulle jag vilja ha som titel...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Låtsas skåning
Dansk maffia
Förlamad häst
Snäll, men smått allergisk tvättmaskin... det finns så många!

Medlem

Finns någonstans ett inlägg som förklarar hur många posts som motsvarar en specifik titel.


signatur

Dryg och bitter.

Cheese Addict...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Kitchen floor inspector...


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

insane in the membrane


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Stabil infantil...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Nu har jag kommit på vad jag helst skulle vilja ha för titel (denna vecka)
: Spelunker! Passar då jag dycker djupt in i forumet och det har en spel koppling.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Skägg.
10 Chambers

iS IT SECRET, IS IT SAFE?


signatur

Shwääg samlare...


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

iS IT SECRET, IS IT SAFE?

IT'S IS NOT!


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Mattludd gourmet.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Sandätare.

Det fick jag på ett forum för mycket längesen. Det är kitchy!


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Kastare av liten Hobbit.

Proletär potatis!


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av Traveller in time:

Proletär potatis!

Gravskändare kanske (see what I did there)?


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Andra tråden han väcker från de döda.

Han är efter en ny titel kanske "Awakener of the dead threads" eller ngt.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Sitter framför skärmen och tänker "hur ska vi föra tillbaka leken in i forumet och höja trevlighets nivån till 100?"
(Näven i luften) Mer lek åt folket!


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Skrivet av bjosarn:
Skrivet av Traveller in time:

Proletär potatis!

Gravskändare kanske (see what I did there)?

Planen är att foga samman så många gamla goda trådar som möjligt och sen vänta på åskvädret.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av Traveller in time:

Sitter framför skärmen och tänker "hur ska vi föra tillbaka leken in i forumet och höja trevlighets nivån till 100?"
(Näven i luften) Mer lek åt folket!

Fel tråd?


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Nej inte alls, now go crazy med titel förslag.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Skägg.
10 Chambers
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Längesen jag såg dig länka bra musik.
Edit: Alltså, jag minns att du länkat bra musik tidigare - men att det var längesedan. Inte att du länkar dålig musik hela tiden.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av Traveller in time:

Nej inte alls, now go crazy med titel förslag.

Mig är nog fel person att fråga. (Eller heter det "Jag är nog fel person"? Det heter ju "Frågar du mig så säger jag..." inte "Frågar du jag så...".)

Jag som sedan LotRO har dille på att samla alla titlar som man kan få (i spelsammanhang då) och tycker det är kul, även om det felanvänds mycket. Jag som en mer RPG-aktig spelare (fast inte så RPG-ig så att jag spelar på en RPG-server) tycker man skall ha en titel på sin char som passar in på ens char eller kanske sig som person. Fast en del tar bara en titel som dom tycker är häftig, vilket plockar bort själva poängen med titeln.

Hur som helst, nu spårade mitt inlägg ur. Kanske "Tåget" eller "Loket" pass mig bra? Se nu trillar förslagen in, går ju som på räls det här.

// edit

Två inlägg hamnade emellan, så infogade citatet.

// edit igen

bjosarn, sa inte du att du skulle hålla dig borta från forumet som bara kom med "Flashback-skit"?


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Skrivet av conthox:

Hur som helst, nu spårade mitt inlägg ur. Kanske "Tåget" eller "Loket" pass mig bra? Se nu trillar förslagen in, går ju som på räls det här.

Tack! det där fick mig att le som ett fån


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av bjosarn:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Längesen jag såg dig länka bra musik.
Edit: Alltså, jag minns att du länkat bra musik tidigare - men att det var längesedan. Inte att du länkar dålig musik hela tiden.

Haha, tur för edit, annars hade jag kanske blivit ban-grinig. Eller inte


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Haha, tur för edit, annars hade jag kanske blivit ban-grinig. Eller inte

Jag har fått politisk immunitet här på FZ i mitt ämbete som ambassadör för DDR.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av bjosarn:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Haha, tur för edit, annars hade jag kanske blivit ban-grinig. Eller inte

Jag har fått politisk immunitet här på FZ i mitt ämbete som ambassadör för DDR.

Jag säger bara Dödligt Vapen 2...


signatur
Medlem

DDR-ambassadör skulle passa på mig då.

PS. Knockin on heavens door är ju med som soundtrack i Dödligt vapen 2, på tal om musik. Föresten, vad talar vi om?


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

123
Skriv svar